hjæææælp, skal jeg klippe langt hår:-)????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.915 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Muffinmus

Ja, totalt overfladisk spørgsmål,MEN,nu er jeg jo højgravid og har bestilt tid hos frisøren:-)

Se venligst bort fra de + 18 kg jeg render rundt med!!!!!

Er skisme bare i tvivl om hvad jeg skal gøre. For jeg har jo det her laaange fine lækre hår som alle misunder og siger det super lækkert.

Men jeg er jo bare vant til det og sætter det jo bare op i en hestehale fordi det er mega i vejen hvis det er løst generelt. Så det er tungt og svært at gøre noget med synes jeg. Trænger til noget andet, men IKKE helt kort, det vil min mand hade mig for:-)

Måske noget ala skulder længde??måske lige klippet eller måske etager hist og her??Har prøvet at vedhæfte 2 billeder af mit lange hår og 2 hvor jeg har prøvet at "forkorte" det.

Giv gerne jeres mening til kende piger, altid godt med lidt ideer udefra:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Gaia

Synes du skal bibeholde dit lange hår og så få klippet det i etager, så du får mere fylde for oven og tyndet ud fornede. Evt. Få lavet så man kan se pandehår. Altså hvor pandehåret er lidt kortere end det resterende..sådan at det er klippet skråt. 

Anmeld

17. april 2012

Munder

Hold da op dit hår er flot!!!!

Jeg ville ikke klippe det kortere, men måske nogle etager i, der kan give lidt liv.

Husk når nye bebs kommer, er det rart at kunne smide håret op i elastik

Anmeld

17. april 2012

Janni.

Puha det er svært, du har altid haft langt hår i den tid jeg har kendt dig - hvilket egentlig er mange år efterhånden 

Smuk er du uanset hvad du vælger 

Anmeld

17. april 2012

PludderLady

Ååååh jeg kender bare SÅ godt den følelse af at der skal ske noget nyt... Jeg havde langt flot hår og fik det klippet 15 cm. Jeg var glad for det i ca 12 timer, og så begyndte jeg allerede at fortryde.. og med DIN smukke manke?? Aaaaaj, det ville jeg synes var synd!! 

Tror du ikke at det, du har brug for, kunne være nogle nye, smarte tips til andre slags frisurer?

Good luck (og gør nu ikke noget overilet med den smukke manke, dér!) 

Anmeld

17. april 2012

bobbles

MariaE skriver:

Ja, totalt overfladisk spørgsmål,MEN,nu er jeg jo højgravid og har bestilt tid hos frisøren:-)

Er skisme bare i tvivl om hvad jeg skal gøre. For jeg har jo det her laaange fine lækre hår som alle misunder og siger det super lækkert.

Men jeg er jo bare vant til det og sætter det jo bare op i en hestehale fordi det er mega i vejen hvis det er løst generelt. Så det er tungt og svært at gøre noget med synes jeg. Trænger til noget andet, men IKKE helt kort, det vil min mand hade mig for:-)

Måske noget ala skulder længde??måske lige klippet eller måske etager hist og her??Har prøvet at vedhæfte 2 billeder af mit lange hår og 2 hvor jeg har prøvet at "forkorte" det.

uhh jeg kan bedst lide de to øverste billeder  men nok fordi jeg altid har haft kort hår og savner langt hår så meget  også glæder jeg mig til næste uge hvor jeg selv skal ind og have sat éxtension i

Anmeld

17. april 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MariaE skriver:

Behold det lange og få etager i det! Du har flot hår, men det vil få lidt mere fylde i toppen hvis det ikke hænger så tungt, derfor etager.

Anmeld

17. april 2012

frkanonym

MariaE skriver:

behold dit lange hår, det er godt nok flot!

hvis jeg havde dit hår, ville jeg få en masse etager i håret, evt klippet ned i en spids bagpå, så det ikke er helt lige, og evt noget pandehår

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Jeg har selv langt hår, lidt ligesom dit, hvor pandehåret bare går i et med resten. Jeg har selv lyst til at klippe mit, fordi det er tungt, altid bare er sat op og jeg selv synes jeg trænger til forandring, så kan i den grad level mig ind i dit spørgsmål. Klip, klip ville jeg sige. Ikke fordi det lange hår ikke er pænt til dig, men det er bare SÅ svært at variere sådan et langt tungt hår, hvis man ikke er til kunstfærdige opsætnnger

Måske lidt over skulderlængde med lidt mere luft (etager/pandehår).

Anmeld

17. april 2012

MorDk

Gaia skriver:

Synes du skal bibeholde dit lange hår og så få klippet det i etager, så du får mere fylde for oven og tyndet ud fornede. Evt. Få lavet så man kan se pandehår. Altså hvor pandehåret er lidt kortere end det resterende..sådan at det er klippet skråt. 

Enig 

Tror det ville klæde dig rigtig godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.