MariaE skriver:
Ja, totalt overfladisk spørgsmål,MEN,nu er jeg jo højgravid og har bestilt tid hos frisøren:-)
Se venligst bort fra de + 18 kg jeg render rundt med!!!!!
Er skisme bare i tvivl om hvad jeg skal gøre. For jeg har jo det her laaange fine lækre hår som alle misunder og siger det super lækkert.
Men jeg er jo bare vant til det og sætter det jo bare op i en hestehale fordi det er mega i vejen hvis det er løst generelt. Så det er tungt og svært at gøre noget med synes jeg. Trænger til noget andet, men IKKE helt kort, det vil min mand hade mig for:-)
Måske noget ala skulder længde??måske lige klippet eller måske etager hist og her??Har prøvet at vedhæfte 2 billeder af mit lange hår og 2 hvor jeg har prøvet at "forkorte" det.
Giv gerne jeres mening til kende piger, altid godt med lidt ideer udefra:-)

Wooow altså... jeg er HELT vildt misundelig på dit smukke lange hår! Jeg vil ønske jeg havde et lækkert hår som dit. Jeg er klippet til skuldrene og er simpelthen så ked af det, og fortryder det i den grad! Så nu bruger jeg hair extensions, for at få lidt forlængelse. Men det er bare ikke det samme! 
Hvis jeg havde dit hår, og trængte til noget nyt, havde jeg bare fået klippet en masse etager, altså få tyndet lidt ud i det og måske noget pandehår, for at prøve noget nyt. Det tror jeg HELT sikkert vil klæde dig, da du har et rigtig kønt ansigt! 
Håber du kunne bruge min mening. Held og lykke med det!
Anmeld