hjæææælp, skal jeg klippe langt hår:-)????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Maja88

jeg ville sige klip en 10cm af og få etager i...

jeg var så ked af jeg ikke kunne få hestehale da hun var mindre herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

UngMor17

MariaE skriver:

Ja, totalt overfladisk spørgsmål,MEN,nu er jeg jo højgravid og har bestilt tid hos frisøren:-)

Se venligst bort fra de + 18 kg jeg render rundt med!!!!!

Er skisme bare i tvivl om hvad jeg skal gøre. For jeg har jo det her laaange fine lækre hår som alle misunder og siger det super lækkert.

Men jeg er jo bare vant til det og sætter det jo bare op i en hestehale fordi det er mega i vejen hvis det er løst generelt. Så det er tungt og svært at gøre noget med synes jeg. Trænger til noget andet, men IKKE helt kort, det vil min mand hade mig for:-)

Måske noget ala skulder længde??måske lige klippet eller måske etager hist og her??Har prøvet at vedhæfte 2 billeder af mit lange hår og 2 hvor jeg har prøvet at "forkorte" det.

Giv gerne jeres mening til kende piger, altid godt med lidt ideer udefra:-)

Wooow altså... jeg er HELT vildt misundelig på dit smukke lange hår! Jeg vil ønske jeg havde et lækkert hår som dit. Jeg er klippet til skuldrene og er simpelthen så ked af det, og fortryder det i den grad! Så nu bruger jeg hair extensions, for at få lidt forlængelse. Men det er bare ikke det samme! 

Hvis jeg havde dit hår, og trængte til noget nyt, havde jeg bare fået klippet en masse etager, altså få tyndet lidt ud i det og måske noget pandehår, for at prøve noget nyt. Det tror jeg HELT sikkert vil klæde dig, da du har et rigtig kønt ansigt! 

Håber du kunne bruge min mening. Held og lykke med det! 

Anmeld

17. april 2012

Clisolka

Uhhh hvor jeg kender dit dilemma  Jeg har samme længde hår som dig, hvor det er krøller og tykt! Men nu skal der ske noget!! Jeg ved på forhånd, at det skal kunne sættes op, og mit pandehår skal ikke være kort (har samme frisure som dig). 

Så jeg har simpelthen besluttet mig for, at nu skal det være 

Jeg har selv tænkt på skulderlangt hår - måske i etager, og så skal det fortyndes en hel del 

Anmeld

17. april 2012

Eliza

jeg har ca 10 cm længere hår end nu, og jeg HADER det efter jeg har født!! det køre sit eget liv og lille manden får det i hoved hele tiden og især når jeg ammer ham  

Jeg hae altid været meget øm overfor mit lange hår, men lige nu har jeg mest lyst til at tænde trimmeren 

Men om du skal, er jo helt op til dig selv 

Anmeld

17. april 2012

Røverdatter

Jeg er ved at få mit lange hår tilbage, efter at jeg for 3 år siden klippede mit lange hår som sikkert var på længde med dit. Jeg gik fra langt til fuldstændig kort hår.. Og har været utrolig glad for det!!

Men jeg savnede mit lange hår, og er nu i gang med at få det til at gro ud igen

Hvis ikke du føler for at klippe det helt, så kan du klippe pandehår og etager som de andre foreslår.

Jeg kan lige lægge et par billeder ind af før og efter mig hehe (der hvor jeg har langt hår er altså 3 år gammelt - og det andet billede er lige efter jeg blev klippet, næsten 3 år gammelt) Så kan du se hvilken forskel det gør!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2012

L&V

Himmelsmil skriver:

Jeg er ved at få mit lange hår tilbage, efter at jeg for 3 år siden klippede mit lange hår som sikkert var på længde med dit. Jeg gik fra langt til fuldstændig kort hår.. Og har været utrolig glad for det!!

Men jeg savnede mit lange hår, og er nu i gang med at få det til at gro ud igen

Hvis ikke du føler for at klippe det helt, så kan du klippe pandehår og etager som de andre foreslår.

Jeg kan lige lægge et par billeder ind af før og efter mig hehe (der hvor jeg har langt hår er altså 3 år gammelt - og det andet billede er lige efter jeg blev klippet, næsten 3 år gammelt) Så kan du se hvilken forskel det gør!!

Gud hvor er du sej.. Slet ik til at se det er samme person WOW

Anmeld

17. april 2012

Røverdatter

Månsson skriver:

Gud hvor er du sej.. Slet ik til at se det er samme person WOW

Nej det gør nemlig en KÆMPE forskel at blive klippet. Man føler sig som ny, synes jeg. Og tak  

Der går dog lidt endnu før jeg vælger at klippe det igen

Anmeld

17. april 2012

L&V

Himmelsmil skriver:

Nej det gør nemlig en KÆMPE forskel at blive klippet. Man føler sig som ny, synes jeg. Og tak  

Der går dog lidt endnu før jeg vælger at klippe det igen

Det kan jeg godt forstå.. Men fedt du tør.. Det behøver jo heller ik være så drastisk

Anmeld

17. april 2012

Alexander&Lærke

Gaia skriver:

Synes du skal bibeholde dit lange hår og så få klippet det i etager, så du får mere fylde for oven og tyndet ud fornede. Evt. Få lavet så man kan se pandehår. Altså hvor pandehåret er lidt kortere end det resterende..sådan at det er klippet skråt. 

Lige sådan tænkte jeg også måske få tynnet ud i det også men ja eller op i etager og pandehår klippet skråt..

Anmeld

17. april 2012

Røverdatter

Månsson skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Men fedt du tør.. Det behøver jo heller ik være så drastisk

Nej det nemlig rigtigt.. Det behøver det ikke. Det føles bare altid rart at blive klippet synes jeg. Man bliver et nyt forfrisket menneske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.