Billeder på FB til kommercielt brug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

MomInTheMaking

-Sigrid- skriver:

Nope, det er der ikke, men der er en grund til at Nethe ikke skal på fb eller andre steder end min blog 

og grunden er? altså.. har du haft en oplevelse eller kender nogen der har? eller er det bare helt almindelig paranoia? hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

-Sigrid-

Mom In The Making skriver:

og grunden er? altså.. har du haft en oplevelse eller kender nogen der har? eller er det bare helt almindelig paranoia? hehe

Almindelig paranoia Og så syntes jeg at hvis hun skal ind sådanne steder er det fordi hun selv vil være model eller noget i den stil, ikke fordi hendes forældre ville prale

Men jeg har en blog hvor jeg ligger billeder ud, så hendes bedsteforældre, onkler, tanter, oldeforældre osv kan se billeder selvom de måske ikke ser hende til hverdag

Anmeld

17. april 2012

Ciss

Ja, inspireret af en anden tråd herinde som er igang lige nu, så kunne jeg god tænke mig at høre hvor mange der har prøvet/oplevet at deres private billeder er blevet brugt til reklamer eller lignende?

Jeg er godt klar over at det kan ske uden at man ved noget om det, men jeg vil bare gerne høre om der er nogen herinde der rent faktisk har prøvet det?

Jeg ved også at det handler meget om hvor "aktiv" man er på nettet, der er jo flere af de heftige dabatøre herinde fra, der har prøvet at blive citeret eller lignende. + hvis man er en meget aktiv blogger må man jo også være mere disponeret for at blive brugt til diverse reklamer.

Men er det noget i nogensinde har oplevet?

Jeg har stemt andet, fordi jeg konsekvent undgår at lægge billeder på FB, netop fordi det ikke er et sted, jeg oplever som "sikkert" - dvs selvom jeg har forsøgt at sætte sikkerhedsindstillingerne rigtigt, så føler jeg mig ikke overbevist om, at ting ikke kan blive misbrugt, eller at uønskede personer kan få adgang til det.

Så bruger jeg hellere andre lukkede systemer til at dele billeder med folk.

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

-Sigrid- skriver:

Almindelig paranoia Og så syntes jeg at hvis hun skal ind sådanne steder er det fordi hun selv vil være model eller noget i den stil, ikke fordi hendes forældre ville prale

Men jeg har en blog hvor jeg ligger billeder ud, så hendes bedsteforældre, onkler, tanter, oldeforældre osv kan se billeder selvom de måske ikke ser hende til hverdag

Det skulle også være sundt med en lille smule af det.

Anmeld

17. april 2012

-Sigrid-

Det skulle også være sundt med en lille smule af det.

Hehe moderskab er en lang beskyttelses-prøve Man har består hvis Jr./Jr.-inde om 20-30 også er overbeskyttende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.