Billeder på FB til kommercielt brug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Kamulla

har oplevet at mit billede og navn har været med i en artikkel i metro xpress da jeg havde kommenteret en side på FB med pretty boys.. desværre satte de egentlig min kommentar ud for et billede på personer jeg faktisk kendte og ikke det billede jeg faktisk kommenterede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MomInTheMaking

Zafir skriver:

jeg har ikke fjæsbog. En af grundende dertil, er at JEG vil have kontrol over MINE ting

Hehe.. Du kunne jo vælge ikke at lægge noget ind hvis det endelig var, meeeen så går det sjove nok  lidt af FB. Og desuden synes jeg nok jeg fornemmer át du har nok i dit virtuelle liv herinde. haha..

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Kamulla skriver:

har oplevet at mit billede og navn har været med i en artikkel i metro xpress da jeg havde kommenteret en side på FB med pretty boys.. desværre satte de egentlig min kommentar ud for et billede på personer jeg faktisk kendte og ikke det billede jeg faktisk kommenterede 

Puhh ha, var der så nogen der var mugne? Hvordan havde du med a der var nogen der brugte dit info på den måde?

Personlig ville jeg være ligeglad hvis de ikke havde manipuleret med indholdet, hvilket de jo havde gjort i dit tilfælde.

Anmeld

17. april 2012

Zafir

Mom In The Making skriver:

Hehe.. Du kunne jo vælge ikke at lægge noget ind hvis det endelig var, meeeen så går det sjove nok  lidt af FB. Og desuden synes jeg nok jeg fornemmer át du har nok i dit virtuelle liv herinde. haha..

Ja Her og på min egen blabla... Men der er meget jeg har imod fjæsen hehe. Dog er vi ved at lave en firma fjæsbog... Så må vi se om vi 'overlever' det

Anmeld

17. april 2012

Kamulla

Puhh ha, var der så nogen der var mugne? Hvordan havde du med a der var nogen der brugte dit info på den måde?

Personlig ville jeg være ligeglad hvis de ikke havde manipuleret med indholdet, hvilket de jo havde gjort i dit tilfælde.

er sikker på jeg ikke er populær.. og havde folk der skrev i flere dage om at jeg var i avisen.. men den holdning jeg gav til kende står jeg stadig ved gad dog godt at man fik besked om det så det ikke kom som sådan en overraskelse.. ved man fraskriver sig retten  osv når det kommer på Fb.. men lige så man ved hvor ens fjæs findes

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Zafir skriver:

Ja Her og på min egen blabla... Men der er meget jeg har imod fjæsen hehe. Dog er vi ved at lave en firma fjæsbog... Så må vi se om vi 'overlever' det

hehe.. det satser vi på at i gør.

Anmeld

17. april 2012

MomInTheMaking

Kamulla skriver:

er sikker på jeg ikke er populær.. og havde folk der skrev i flere dage om at jeg var i avisen.. men den holdning jeg gav til kende står jeg stadig ved gad dog godt at man fik besked om det så det ikke kom som sådan en overraskelse.. ved man fraskriver sig retten  osv når det kommer på Fb.. men lige så man ved hvor ens fjæs findes

Det er jo netop også en af de ting jeg tænker, hvis man ikke vil citeres, eller ikke vil have ens holdninger spredt, så er FB og internettet generelt da virkelig et dumt sted at udbasunere dem.

Synes jo netop der også er noget personligt ansvar involveret, altså lad være med at poste noget du ikke kan eller vil stå ved.

Men jeg kan udemærket følge at det ville være meget mere fair hvis de liiige kunne "advare" en før de brugte ens udtalelser samt billeder.

Anmeld

17. april 2012

Zafir

hehe.. det satser vi på at i gør.

det håber vi Samt håber på at vi får noget godt ud af det

Anmeld

17. april 2012

-Sigrid-

Nope, det er der ikke, men der er en grund til at Nethe ikke skal på fb eller andre steder end min blog 

Anmeld

17. april 2012

Nettemor

Da min veninde mistede sin mand i en ulykke sidste år var hendes profil billed + et andet billed af hende og hendes mand i en masse aviser..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.