Til jer med endomentriose..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Det er også ret nyt, at de har fundet ud af at Panodil og Pamol heller ikke er særlig godt.

Vi må bare lide i stilhed

Tusind tak for info, det skal jeg huske, til næste forsøg...

Øv altså at der så bare slet ikke er noget at gøre men ja der må lides i stilhed, stakkels os og stakkels vores mænd jeg er noget spændt på, hvordan jeg reagerer på hormonerne næste gang, jeg skal nemlig have en del mere end sidst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

ditski

Jeg fik udskrevet nogetstærk smerte stillende som ikke virkede så nu har jeg valgt at droppe det 

Men vidste ikke man ikke må tage panodiler og almindelige hovedpinepiller 

God torsdag forhåbentlig uden smerter til jer 

Anmeld

7. juni 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Tusind tak for info, det skal jeg huske, til næste forsøg...

Øv altså at der så bare slet ikke er noget at gøre men ja der må lides i stilhed, stakkels os og stakkels vores mænd jeg er noget spændt på, hvordan jeg reagerer på hormonerne næste gang, jeg skal nemlig have en del mere end sidst...

Jeg vidste det heller ikke, men læste om det for noget tid siden, og på rygcenteret i Middelfart sagde de også at jeg skulle være opmærksom på det, så ingen smertestillende til mig

Ved du hvilke hormoner du skal have næste gang?

Jeg får Pergoveris, og det er der også rimelig meget "krudt" i, men får heldigvis ikke specielt mange bivirkninger af det

Anmeld

7. juni 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Jeg vidste det heller ikke, men læste om det for noget tid siden, og på rygcenteret i Middelfart sagde de også at jeg skulle være opmærksom på det, så ingen smertestillende til mig

Ved du hvilke hormoner du skal have næste gang?

Jeg får Pergoveris, og det er der også rimelig meget "krudt" i, men får heldigvis ikke specielt mange bivirkninger af det

Jamen så er det helt sikkert også slut med smertestillende ved næste forsøg her!

Jeg fik menopur sidst, og det vil jeg tro, jeg får igen, de gav mig for lav dosis sidste gang, så jeg producerede kun 4 æg, to blev fejlbefrugtet og to delte sig ikke korrekt, så det kom der ikke meget ud af! Så satser på mange flere æg næste gang og at de er gode

Er l igang med ny behandling?

Anmeld

7. juni 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jamen så er det helt sikkert også slut med smertestillende ved næste forsøg her!

Jeg fik menopur sidst, og det vil jeg tro, jeg får igen, de gav mig for lav dosis sidste gang, så jeg producerede kun 4 æg, to blev fejlbefrugtet og to delte sig ikke korrekt, så det kom der ikke meget ud af! Så satser på mange flere æg næste gang og at de er gode

Er l igang med ny behandling?

Så håber vi at de har fundet den korrekte dosis næste gang, skulle jo gerne give mange flotte æg

Jeg er lige gået i gang med næsespray igen, så vi håber på en stor mave snart

Anmeld

8. juni 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Så håber vi at de har fundet den korrekte dosis næste gang, skulle jo gerne give mange flotte æg

Jeg er lige gået i gang med næsespray igen, så vi håber på en stor mave snart

Jeg alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for jer

Tusind tak

Anmeld

10. juni 2012

lenemor77

Opgiv adrig håbet. i 2008 fik vi en datter efter 1 iui forsøg på Skejby. Hun er præmatur pga svangerskabsforgiftning. efterfølgende gennemgik jeg diverse tests og fik konstateret for lavt stofskifte, faktor v leiden (medfødt forhøjet risiko for blodpropper) og endometriose. statistisk set er det umuligt for mig at blive gravid. Alligevel har vi en skøn 4-årig i huset. 

Jeg krydser fingre for dig og vil bare fortælle - selvfølgelig kan det lade sig gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.