Hvor meget kan man stole på utydelige test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Kruse90

Jeg siger at den klart er positiv søøde
jeg krydser og hepper alt hvad jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Kløver

Den er da langt fra utydelig, kæmpe stort tillykke

Anmeld

14. april 2012

MMOGM

Miss BananaHammock skriver:

Hej Piger

Jeg har lige taget en test og fået dette resultat... pakken siger man skal tage en ny efter 48timer hvis den er utydelig... som om jeg kan vente så længe 

Men kan man godt regne med den er der? Jeg tripper for at kunne komme ud og købe et læs fuld nye test, men der er ikke noget der har åbent endnu.

please lad det være sandt!!!

Sådan så min test også ud, hvis min ikke var lidt mere utydelig, men jeg var også kun knap 4 uger henne 

Kæmpe tillykke med det 

Anmeld

14. april 2012

ønskebørn74

Hej Piger

Jeg har lige taget en test og fået dette resultat... pakken siger man skal tage en ny efter 48timer hvis den er utydelig... som om jeg kan vente så længe 

Men kan man godt regne med den er der? Jeg tripper for at kunne komme ud og købe et læs fuld nye test, men der er ikke noget der har åbent endnu.

TILLYKKE!!!!!  WEEEEHUUUU!!!!!

Anmeld

14. april 2012

l.kjoeller

Hej Piger

altså min læge sagde man som udgangspunkt fint kan stole på det så jeg tør godt at sige tillykke du får vel også taget en blodprøve på behandlingsstedet??? den viser jo dit præcise hcg tal og så kan du hvertfald stole på det

Anmeld

14. april 2012

WantingBaby2012

Hej Piger

Tillykke! Hvor er det fantastisk 

Dejligt med en vellykket behandling i baghovedet, når vi skal starte snart...

Anmeld

14. april 2012

serinasmor

Hej Piger

hmmm ...

jamen den er jo ikke utydelig den kan jo fotograferes

Anmeld

14. april 2012

Miss Juul

STORT tillykke Den er klart positiv!!

Ligner den jeg tog, -og jeg har termin lige om lidt

Så tillykke med graviditeten!

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

Tak tak tak piger. Jeg tror sku i har ret :0)

Vil dog vente med at glæde mig alt for meget til edter BP mandag for at være helt sikker.  

Anmeld

14. april 2012

serinasmor

Tak tak tak piger. Jeg tror sku i har ret :0)

Vil dog vente med at glæde mig alt for meget til edter BP mandag for at være helt sikker.  

Jeg kan godt forstå du ikke tør tro på det ... jeg troede heller ikke selv på det i starten ...

tror jeg tog 5 tests

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.