Hvor meget kan man stole på utydelige test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.258 visninger
71 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Miss BananaHammock

Hej Piger

Jeg har lige taget en test og fået dette resultat... pakken siger man skal tage en ny efter 48timer hvis den er utydelig... som om jeg kan vente så længe 

Men kan man godt regne med den er der? Jeg tripper for at kunne komme ud og købe et læs fuld nye test, men der er ikke noget der har åbent endnu.

please lad det være sandt!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

pemiro

Miss BananaHammock skriver:

Hej Piger

Jeg har lige taget en test og fået dette resultat... pakken siger man skal tage en ny efter 48timer hvis den er utydelig... som om jeg kan vente så længe 

Men kan man godt regne med den er der? Jeg tripper for at kunne komme ud og købe et læs fuld nye test, men der er ikke noget der har åbent endnu.

please lad det være sandt!!!

Den er da laaaaangt fra utydelig... Den er klart positiv...

Kæmpe tillykke 

Anmeld

14. april 2012

projekt-ønskebarn

Mega positiv hvis stregen er kommet inden 5 min . Kæmpe tillykke!!!! 

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

pemiro skriver:

Den er da laaaaangt fra utydelig... Den er klart positiv...

Kæmpe tillykke 

Synes du..... den er også lidt mere tydelig på billederne end den lige var i morgenøjne... men jeg tør næsten ikke tro det efter 3,5 års prøvelse og masser af behandlinger.....  

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

projekt-ønskebarn skriver:

Mega positiv hvis stregen er kommet inden 5 min . Kæmpe tillykke!!!! 

kom efter 1,5min 

Anmeld

14. april 2012

pemiro

Synes du..... den er også lidt mere tydelig på billederne end den lige var i morgenøjne... men jeg tør næsten ikke tro det efter 3,5 års prøvelse og masser af behandlinger.....  

Det er da også en lang sej kamp i har været igennem... Men den der er helt klart positiv.. 

Ligner den jeg tog da jeg fandt ud af jeg var gravid.. Og jeg har termin om 8 uger.. Så den kan du helt sikkert godt stole på!!!

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

pemiro skriver:

Det er da også en lang sej kamp i har været igennem... Men den der er helt klart positiv.. 

Ligner den jeg tog da jeg fandt ud af jeg var gravid.. Og jeg har termin om 8 uger.. Så den kan du helt sikkert godt stole på!!!

wuuuhuuuuuuu

Anmeld

14. april 2012

pemiro

wuuuhuuuuuuu

Rigtg rigtig god weekend herfra 

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

pemiro skriver:

Rigtg rigtig god weekend herfra 

tak og i lige måde! 

Anmeld

14. april 2012

nielsen80

For fanden hvor er jeg glad for at været vågnet af kramper i dag(lille bivirkning af graviditeten)....for den er da POSITIV.....KÆMPE tillykke med to meget fortjente streger. Og såvidt jeg husker er din testdag jo først mandag, og der vil den teststreg være endnu tydligere. Ej sidder helt og får tåre iøjene, det var bare så meget din tur!.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.