Hvor meget kan man stole på utydelige test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

For fanden hvor er jeg glad for at været vågnet af kramper i dag(lille bivirkning af graviditeten)....for den er da POSITIV.....KÆMPE tillykke med to meget fortjente streger. Og såvidt jeg husker er din testdag jo først mandag, og der vil den teststreg være endnu tydligere. Ej sidder helt og får tåre iøjene, det var bare så meget din tur!.

nu tuder jeg også  men på den gode måde 

Men havde du også følelsen af at det ikke kunne være sandt og at der ville ske noget slemt lige om lidt... jeg har fået helt nerver på og glæden overskygges lidt af frygten for at abortere lige om lidt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

nu tuder jeg også  men på den gode måde 

Men havde du også følelsen af at det ikke kunne være sandt og at der ville ske noget slemt lige om lidt... jeg har fået helt nerver på og glæden overskygges lidt af frygten for at abortere lige om lidt... 

Ja meget...jeg sagde ikke engang jeg var gravid, men bare at jeg havde testet positiv. Ville ikke forbinde de to ting, da jeg var overbevist om det ville gå galt. Nu her snart 23 uger henne er jeg stadig nervøs, men dog synes jeg, at jeg efter NF var lidt roligere.

Men den første tid er svær, og fyldt med mange bekymringer......dog tøstede jeg mig selv ved at tænke på alternativet, som jo alt andet lige var mindre attraktivt.

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Ja meget...jeg sagde ikke engang jeg var gravid, men bare at jeg havde testet positiv. Ville ikke forbinde de to ting, da jeg var overbevist om det ville gå galt. Nu her snart 23 uger henne er jeg stadig nervøs, men dog synes jeg, at jeg efter NF var lidt roligere.

Men den første tid er svær, og fyldt med mange bekymringer......dog tøstede jeg mig selv ved at tænke på alternativet, som jo alt andet lige var mindre attraktivt.

Ja det har du ret i... plus vores æggebasser er jo selekteret til at være de stærkeste så de burde være seje 

men hold op man er rundt på gulvet...!! 

Hvordan ved man hvorlangt man er henne? (kan jo ikke beregne udfra cyklus start)

Går det ellers godt med dig og baby? 

Anmeld

14. april 2012

nielsen80

Ja det har du ret i... plus vores æggebasser er jo selekteret til at være de stærkeste så de burde være seje 

men hold op man er rundt på gulvet...!! 

Hvordan ved man hvorlangt man er henne? (kan jo ikke beregne udfra cyklus start)

Går det ellers godt med dig og baby? 

Kan jeg godt forstå - glæder mig helt vildt til at følge dig! Hvor er det bare fedt.Og jeg krydser alt for, at du får en ligeså ukompliceret graviditet, som jeg har haft indtil videre.

Hvad siger manden egentlig - han må også være helt oppe og køre?

Du skal tage dagen for din ÆO og minus med 14...det er din første mens. start, så tror du i dag vil være omkring 3+5.

Her går det fint - vi nyder det til fulde, og vores lille pige vokser som hun skal. Kan faktisk ikke beskrive hvor lykkelig jeg er, for at få lov til at få denne oplevelse, efter at helt at have opgivet.

Anmeld

14. april 2012

Lise

Den test er mere positiv end de første jeg fik i starten af mine graviditeter

TILLYKKE med det!

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Kan jeg godt forstå - glæder mig helt vildt til at følge dig! Hvor er det bare fedt.Og jeg krydser alt for, at du får en ligeså ukompliceret graviditet, som jeg har haft indtil videre.

Hvad siger manden egentlig - han må også være helt oppe og køre?

Du skal tage dagen for din ÆO og minus med 14...det er din første mens. start, så tror du i dag vil være omkring 3+5.

Her går det fint - vi nyder det til fulde, og vores lille pige vokser som hun skal. Kan faktisk ikke beskrive hvor lykkelig jeg er, for at få lov til at få denne oplevelse, efter at helt at have opgivet.

Manden sover - han synes det var for tideligt at stå op kl. 6, positiv prøve eller ej  Men ja, når den ikke var så tydelig, så blev vi enige om at jeg ville tage et par mere før vi hopper i ekstase 

Jeg fandt en beregner fra copenhagen fertility center og den siger 4.1 ud fra ÆU tidspunkt også har jeg termin dagen før min fødselsdag!  men ja - den behøver heller ikke være præcis.

Havde slet ikek hørt det blev en pige...  hvor fedt! har i fundet navne?

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

Lise skriver:

Den test er mere positiv end de første jeg fik i starten af mine graviditeter

TILLYKKE med det!

tak  og fedT!

Anmeld

14. april 2012

nielsen80

Manden sover - han synes det var for tideligt at stå op kl. 6, positiv prøve eller ej  Men ja, når den ikke var så tydelig, så blev vi enige om at jeg ville tage et par mere før vi hopper i ekstase 

Jeg fandt en beregner fra copenhagen fertility center og den siger 4.1 ud fra ÆU tidspunkt også har jeg termin dagen før min fødselsdag!  men ja - den behøver heller ikke være præcis.

Havde slet ikek hørt det blev en pige...  hvor fedt! har i fundet navne?

hihihih I lyder meget som os. Vi gik ikke i ekstase før TS var overstået. Er så overbevist om, at det må være din tur nu!!!! Og glæd dig til de mange oplevlser - det er helt fantastisk. Husk lige at skriv en opdatering på BP på mandag!

Ja det er en lille pige(har heller ikke været så aktiv herinde), men vi ved ikke hvad hun skal hedde endnu.

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

hihihih I lyder meget som os. Vi gik ikke i ekstase før TS var overstået. Er så overbevist om, at det må være din tur nu!!!! Og glæd dig til de mange oplevlser - det er helt fantastisk. Husk lige at skriv en opdatering på BP på mandag!

Ja det er en lille pige(har heller ikke været så aktiv herinde), men vi ved ikke hvad hun skal hedde endnu.

skal nok opdatere  rigtig god weekend! og tak for snakken 

Anmeld

14. april 2012

nielsen80

skal nok opdatere  rigtig god weekend! og tak for snakken 

tak og i lige måde søde

Og endnu engang tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.