Hvor meget kan man stole på utydelige test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Dagdrømmeren

Tillykke med graviditeten. Da jeg ventede nr.3 tog jeg 15 tests.... bare for at være sikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

piadas

Jeg tror mange har prøvet at lave en mindre tydelig test i starten - OG være gravide, så et KÆMPE TILLYKKE herfra! :-D

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

Dagdrømmeren skriver:

Tillykke med graviditeten. Da jeg ventede nr.3 tog jeg 15 tests.... bare for at være sikker

Hehe.. det var mange! 

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

piadas skriver:

Jeg tror mange har prøvet at lave en mindre tydelig test i starten - OG være gravide, så et KÆMPE TILLYKKE herfra! :-D

Håber det er sandt  og tak! 

Anmeld

14. april 2012

Nessie

Den ser da rigtig fin positiv ud

Kæmpe stort tillykke, hvor er det fantastisk at det endelig kunne lykkes

Anmeld

14. april 2012

TrineMine86

Miss BananaHammock skriver:

Hej Piger

Jeg har lige taget en test og fået dette resultat... pakken siger man skal tage en ny efter 48timer hvis den er utydelig... som om jeg kan vente så længe 

Men kan man godt regne med den er der? Jeg tripper for at kunne komme ud og købe et læs fuld nye test, men der er ikke noget der har åbent endnu.

please lad det være sandt!!!

den er super posotiv  al held og lykke i graviditeten

DU SKAL VÆRE MOAR - den bedste følelse i verden

Anmeld

14. april 2012

LilleLene

Hej Piger

Jeg har lige taget en test og fået dette resultat... pakken siger man skal tage en ny efter 48timer hvis den er utydelig... som om jeg kan vente så længe 

Men kan man godt regne med den er der? Jeg tripper for at kunne komme ud og købe et læs fuld nye test, men der er ikke noget der har åbent endnu.

sådan så min den første også ud, og jeg er 32+2

Så tillykke herfra

Anmeld

14. april 2012

AnneH

Hej Piger

Er helt ening med de andre, den er da mega positiv. Da jeg i sin tid testede før tid, var den mindre positiv end din.

Hvor er det bare dejligt for jer. Håber at resten forløber som det skal

Anmeld

14. april 2012

Miss BananaHammock

Tak allesammen. Har liget været ude og købe et par mere, så må jeg se om den bliver lidt tydeligere imorgen - ellers har jeg jo heldigvis BP mandag! Tror lige der går lidt før jeg sådan oprigtigt tror på det  den skal lige sive ind! 

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

Weee søde! Tillykke:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.