Det sagde hun da bare ikke!!(brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

Zafir

jamen, hvor gamle er de da???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Risen

Før jeg tog den med læreren, ville jeg være sikker på at det var dét som er blevet sagt. Det kunne jo være hun bare havde givet et forslag, og sagt man kan evt bruge tampon?   Det håber jeg, for det andet er forkert. 

Anmeld

11. april 2012

Nea85

4kløver skriver:

Jo fanden så. Godt være det er mig men min datter fortæller at de har fået at vise af deres lære at vis de får deres mens i morgen skal de bruge en tampon (de skal i svømmehal) hvad pokker tænker den kvinde på.

Det skal en lærer slet ikke blande sig i, men når det er sagt, så tror jeg, at hun har sagt sådan, fordi hun ikke vil risikere at pigerne bruger deres mens som undskyldning for ikke at kunne komme i vandet.. De har jo nok en alder nu, hvor de ikke har specielt meget lyst til at vise sig i badetøj foran resten af klassen

Anmeld

11. april 2012

JH12

Hvor gammel er din datter? ..

Men det skal læreren overhovedet ikke blande sig i..
Det må være mor og datters sag.. Og bare fordi man har fået sin mens. er det ikke ens betydning med at man er klar til at bruge tamponer.. Jeg personligt bryder man ikke om at bruge dem, og jeg er 26..

Skulle din datter få sin mens, så kan hun jo altid kigge på.

Anmeld

11. april 2012

Muffin_girl

Risen skriver:

Før jeg tog den med læreren, ville jeg være sikker på at det var dét som er blevet sagt. Det kunne jo være hun bare havde givet et forslag, og sagt man kan evt bruge tampon?   Det håber jeg, for det andet er forkert. 

Anmeld

11. april 2012

heaven

øh.... måske jeg misforstår noget - men det er da rigtigt at der skal bruges tampon, HVIS der skal svømmes under mens??  Man kan jo ikke svømme med et bind, eller uden noget... men det kommer selvfølgelig an på hvordan det er sagt, og på alderen... mon ikke det er et forslag??

Jannie

Anmeld

11. april 2012

4kløver

AalborgPigen skriver:

Hvad bliver du sur over ? At de skal bruge tampon ? Skal lige forstå det rigtigt Så jeg ikke svarer forkert  

Ja
Vis så ikke lige skrevet at de børn vi taler om er tilbage. De er 15.16 år men de fleste er kun 10 i hovdet.

Anmeld

11. april 2012

Muffin_girl

4kløver skriver:

Ja
Vis så ikke lige skrevet at de børn vi taler om er tilbage. De er 15.16 år men de fleste er kun 10 i hovdet.

Det er ikke hendes plads.. Syntes det er forældrenes ansvar !  

Anmeld

11. april 2012

4kløver

Zafir skriver:

jamen, hvor gamle er de da???

16 og 17. men kun 10 i hovdet vis man kan sige det sådan.

Anmeld

11. april 2012

4kløver

M (: skriver:

Selvfølgelig skal de da bruge tampon, hvis de har mens og vil svømme? Ellers er det da vildt klamt for alle andre i svømmehallen.. At jeg så ikke lige ved om jeg synes det er lærerens opgave at stille den slags "krav" er en anden side af sagen.. Hvor gamle er pigerne?

de skal da ikke i vandet med mens. men det var mere at de tvang til dem til tanpon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.