Det sagde hun da bare ikke!!(brok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.273 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. april 2012

4kløver

Jo fanden så. Godt være det er mig men min datter fortæller at de har fået at vise af deres lære at vis de får deres mens i morgen skal de bruge en tampon (de skal i svømmehal) hvad pokker tænker den kvinde på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

Muffin_girl

4kløver skriver:

Jo fanden så. Godt være det er mig men min datter fortæller at de har fået at vise af deres lære at vis de får deres mens i morgen skal de bruge en tampon (de skal i svømmehal) hvad pokker tænker den kvinde på.

Hvad bliver du sur over ? At de skal bruge tampon ? Skal lige forstå det rigtigt Så jeg ikke svarer forkert  

Anmeld

11. april 2012

come2

4kløver skriver:

Hvor gammel er hun?

Anmeld

11. april 2012

Pige2009

4kløver skriver:

Det skal hun da ikke blande sig i. Mange piger er slet ikke parate til at bruge tampon i den alder

Anmeld

11. april 2012

M (:

4kløver skriver:

Selvfølgelig skal de da bruge tampon, hvis de har mens og vil svømme? Ellers er det da vildt klamt for alle andre i svømmehallen.. At jeg så ikke lige ved om jeg synes det er lærerens opgave at stille den slags "krav" er en anden side af sagen.. Hvor gamle er pigerne?

Anmeld

11. april 2012

tinasmor

4kløver skriver:

Ej det skal hun da ikke blande sig i. Der gik da et godt stykke tid da jeg var barn før jeg startede med OB (som det hed den gang- kan man egentlig stadigvæk købe dem)

Anmeld

11. april 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Hvad bliver du sur over ? At de skal bruge tampon ? Skal lige forstå det rigtigt Så jeg ikke svarer forkert  

Uanset hvad skal en folkeskolelærer ikke blande sig i om eleverne skal bruge tampon eller ej. Jeg kunne ikke selv bruge tampon før jeg var 20

Anmeld

11. april 2012

Kofoed.

tinasmor skriver:

Ej det skal hun da ikke blande sig i. Der gik da et godt stykke tid da jeg var barn før jeg startede med OB (som det hed den gang- kan man egentlig stadigvæk købe dem)

Det gør de, men de er bare ikke på udbud så mange steder længere.

Anmeld

11. april 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Uanset hvad skal en folkeskolelærer ikke blande sig i om eleverne skal bruge tampon eller ej. Jeg kunne ikke selv bruge tampon før jeg var 20

Altså jeg bruger stadig ikke selv tampon, og jeg er 22.. Kun når jeg er på ferie og der er besøg  

Men altså jeg syntes ikke læreren skal have det mindste at sige ! 

Anmeld

11. april 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Altså jeg bruger stadig ikke selv tampon, og jeg er 22.. Kun når jeg er på ferie og der er besøg  

Men altså jeg syntes ikke læreren skal have det mindste at sige ! 

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.