Laver i frivillig arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MyLove E

An&Jo skriver:

nej ikke endnu..

Men min plan er at jeg vil søge ned i Mødrehjælpen her i Aalborg og hjælpe til der når der er brug for det.. Det er bare rigtig svært at passe ind når jeg bor alene med min dreng, men jeg brænder rigtig meget ofr at hjælpe andre mødre der har fået en svær start på moderskabet, for det fik jeg også selv..

Fedt at kunne give noget igen:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

M (:

Tauf skriver:

Ja for han kender mange der skal med. Og vi har nogle venner i norge hvor deres søn lige er startet til spejder og han skal med. så ham vil han ud og se om han kan finde:-):-)

Ja, og de store lejre er jo altid mega vilde og det må man bare ikke gå glip af, hvis man har lidt med spejder at gøre..

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Tauf skriver:

Fedt at kunne give noget igen:-)

lige præcis..

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

M (: skriver:

Ja, og de store lejre er jo altid mega vilde og det må man bare ikke gå glip af, hvis man har lidt med spejder at gøre..

Nej.. Sidste år var de grønnes store lejr i skive. Lige ved siden af os:-)

Anmeld

10. april 2012

M (:

Tauf skriver:

Nej.. Sidste år var de grønnes store lejr i skive. Lige ved siden af os:-)

Åh, jeg er blå, så det tæller ikke rigtigt for mig Vi havde sidst i 2009..

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

M (: skriver:

Åh, jeg er blå, så det tæller ikke rigtigt for mig Vi havde sidst i 2009..

Min mand er også mest blå. Men den blå gruppe der var her over var ikke så god. Så blev han grøn for han ville bare gerne være spejder:-):-)

Anmeld

10. april 2012

M (:

Tauf skriver:

Min mand er også mest blå. Men den blå gruppe der var her over var ikke så god. Så blev han grøn for han ville bare gerne være spejder:-):-)

Og det er det vigtigste! 

Anmeld

10. april 2012

pussekat

hejsa

jeg er  frivillig i marinehjemmeværnet og det er min mand også og vi er glad for at gør når når folk skal have hjælp ud på vand elsker min blå tøj og min /vorse tlf er åbet 24 time så når de ring er det i tøj og et time efter er vi på vej ud af havn

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

pussekat skriver:

hejsa

jeg er  frivillig i marinehjemmeværnet og det er min mand også og vi er glad for at gør når når folk skal have hjælp ud på vand elsker min blå tøj og min /vorse tlf er åbet 24 time så når de ring er det i tøj og et time efter er vi på vej ud af havn

Det lyder fedt.

Anmeld

11. april 2012

Silas&Mille

Har tidligere været tumlinge-leder hos FDF.

Og så har jeg været frivillig ved Danmarks Smukkeste Festival.

Ville gerne hjælpe ved fx mødrehjælpen, men synes bare ikke jeg har overskuddet til det lige nu. Men det kan være det kommer når ungerne bliver lidt ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.