Laver i frivillig arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MyLove E

serinasmor skriver:

Jeg er frivillig her på baby.dk

Ellers har jeg været frivillig på grøn koncert og samsøfestivallen et par gange

og noget mere jeg sikkert har glemt

Har du været en del af det grønne crew (KRÆW) .. Eller er det igennem noget andet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
PT skriver:

Ikke pt som alenemor til to børn, men jeg har for en del år siden været spejderlejr i ca 5 år.

Om 6 mdrs tid regner jeg med at begynde nede i Røde Kors centret med lektiehjælp for flygtninge/indvandrere.

Jeg forstår og taler arabisk til "husbehov", og det er en stor fordel, når man skal arbejde sådan et sted.

Der skulle selvfølgelig stå spejderleder

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

PT skriver:

Der skulle selvfølgelig stå spejderleder

Ellers ret sejt at være en hel spejderlejre:-):-)

Kan godt forstå du ikke har overskud til det lige pt..

Men sejt du vil i gang med lektiehjælp:-):-)

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tauf skriver:

Ellers ret sejt at være en hel spejderlejre:-):-)

Kan godt forstå du ikke har overskud til det lige pt..

Men sejt du vil i gang med lektiehjælp:-):-)

Ja, det var noget af en udfordring at skulle være en hel lejr

Jeg kan godt lide at hjælpe, hvor jeg kan, og når man er ny i Danmark, er der mange ting at skulle lære, så jeg håber at kunne lære lidt fra mig

Anmeld

10. april 2012

serinasmor

Tauf skriver:

Har du været en del af det grønne crew (KRÆW) .. Eller er det igennem noget andet???

var KRÆV en enkelt dag sammen med en veninde ... havde ikke mere tid den sommer og kom aldrig længere sidenhen

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

serinasmor skriver:

var KRÆV en enkelt dag sammen med en veninde ... havde ikke mere tid den sommer og kom aldrig længere sidenhen

Det er det sjoveste.. Kræwer er en kategori for sig selv.. Men enten kan man li det ellers kan man ikke:-)

Anmeld

10. april 2012

M (:

Tauf skriver:

Han er det ikke mere. Men har været Blå spejder i Lyngby og grøn spejder her på vest salling hvor vi bor.
Han snakker om at skal på besøg på lejren nu bor vi kun 35km fra holstebro:-)

Det ville da også være skørt ikke at kigge forbi så! (:

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Tauf skriver:

Man behøver vel ikke rede verden. Men hjælpe til at den bliver sjover bedre og hyggeliger at være i er også skønt..

Jeg reder bestemt heller ikke verden..

nej lige precis..  men har jo så reddet en del danske hunde og katte gennem min hjælp på internatet..  

og Langelands festivallen er jeg kommet på i næsten 20 år så jeg tænkte det var på tide da jeg fyldte 18 at jeg skulle hjælpe alle de andre med at arbejde da druk alligevel ikke sagde mig noget..

Anmeld

10. april 2012

An&Jo

Tauf skriver:

Ja jeg er bare nysgerrig..

Hvor mange er jer laver frivillig arbejde, hvad laver i og i hvor lang tid har i gjort det???

Jeg selv er frivillig ved muskelsvindfonden, som jeg har været siden 2003.

Jeg har lavet lidt forskelligt, både passet børn og været frivillig på både åh Abe og grøn koncert:-)

Jeg har mødt min dejlig mand der igennem:-)

nej ikke endnu..

Men min plan er at jeg vil søge ned i Mødrehjælpen her i Aalborg og hjælpe til der når der er brug for det.. Det er bare rigtig svært at passe ind når jeg bor alene med min dreng, men jeg brænder rigtig meget ofr at hjælpe andre mødre der har fået en svær start på moderskabet, for det fik jeg også selv..

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

M (: skriver:

Det ville da også være skørt ikke at kigge forbi så! (:

Ja for han kender mange der skal med. Og vi har nogle venner i norge hvor deres søn lige er startet til spejder og han skal med. så ham vil han ud og se om han kan finde:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.