Laver i frivillig arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

MyLove E

FrkZier skriver:

jeg har været til festivaller og så en gang om året med min kirke hvor vi tager ud til de ældre i sognet, og fx ordner deres have, gør rent eller hvad de nu har behov for

Ej hvor godt det med at tage ud og hjælpe de ældre:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

FrkZier

Tauf skriver:

Ej hvor godt det med at tage ud og hjælpe de ældre:-):-)

det også super fedt, og de bliver jo SÅ glade - her sidste år brugte vi 5 mennesker en HEL dag på at ordne en dame med gigts have, som  var fuldstændig tilgroet ud over det hele, og den blev bare SÅ flot, det var rigtig fedt synes jeg

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

FrkZier skriver:

det også super fedt, og de bliver jo SÅ glade - her sidste år brugte vi 5 mennesker en HEL dag på at ordne en dame med gigts have, som  var fuldstændig tilgroet ud over det hele, og den blev bare SÅ flot, det var rigtig fedt synes jeg

Det er så fedt når man kan se man gør en forskel:-)

Hvilke festivaler har du været på??

Anmeld

10. april 2012

M (:

Tauf skriver:

Det er da helt klart frivilliget :-):-) Det har min mand også været i mange år:-)

Hvor er han leder henne? Og hvilket korps? Skal han så på 2012 til sommer?

Ej, sikke mange spørgsmål.. 

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

M (: skriver:

H

Hvor er han leder henne? Og hvilket korps? Skal han så på 2012 til sommer?

Ej, sikke mange spørgsmål.. 

Han er det ikke mere. Men har været Blå spejder i Lyngby og grøn spejder her på vest salling hvor vi bor.
Han snakker om at skal på besøg på lejren nu bor vi kun 35km fra holstebro:-)

Anmeld

10. april 2012

jeanett1988

Jeg er spejderleder ved Det Danske Spejderkorps en gang om ugen sammen med børn i alderen 6 - 10 år

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Ikke pt som alenemor til to børn, men jeg har for en del år siden været spejderlejr i ca 5 år.

Om 6 mdrs tid regner jeg med at begynde nede i Røde Kors centret med lektiehjælp for flygtninge/indvandrere.

Jeg forstår og taler arabisk til "husbehov", og det er en stor fordel, når man skal arbejde sådan et sted.

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Tauf skriver:

Ja jeg er bare nysgerrig..

Hvor mange er jer laver frivillig arbejde, hvad laver i og i hvor lang tid har i gjort det???

Jeg selv er frivillig ved muskelsvindfonden, som jeg har været siden 2003.

Jeg har lavet lidt forskelligt, både passet børn og været frivillig på både åh Abe og grøn koncert:-)

Jeg har mødt min dejlig mand der igennem:-)

jeg har abrjedet frivilligt på rødovre dyreinternat over 2 gang, tilsammen 1 år..

derudover så arbejder jeg frivilligt på LLF (langelands festivallen) for iår 4 år i træk..

det er ikke det samme som at rede verden men det er det jeg har haft overskuddet til...

Anmeld

10. april 2012

serinasmor

Jeg er frivillig her på baby.dk

Ellers har jeg været frivillig på grøn koncert og samsøfestivallen et par gange

og noget mere jeg sikkert har glemt

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

Princesspigen skriver:

jeg har abrjedet frivilligt på rødovre dyreinternat over 2 gang, tilsammen 1 år..

derudover så arbejder jeg frivilligt på LLF (langelands festivallen) for iår 4 år i træk..

det er ikke det samme som at rede verden men det er det jeg har haft overskuddet til...

Man behøver vel ikke rede verden. Men hjælpe til at den bliver sjover bedre og hyggeliger at være i er også skønt..

Jeg reder bestemt heller ikke verden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.