Laver i frivillig arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.043 visninger
40 svar
0 synes godt om
10. april 2012

MyLove E

Ja jeg er bare nysgerrig..

Hvor mange er jer laver frivillig arbejde, hvad laver i og i hvor lang tid har i gjort det???

Jeg selv er frivillig ved muskelsvindfonden, som jeg har været siden 2003.

Jeg har lavet lidt forskelligt, både passet børn og været frivillig på både åh Abe og grøn koncert:-)

Jeg har mødt min dejlig mand der igennem:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Mira0911

Jeps jeg er frivillig et par gange om året til fodboldkampe hvor jeg sidder i videoovervågning sammen med politiet til højrisiko kampe... 

Anmeld

10. april 2012

Nattøs

Jeg var i dansk folkehjælp i en periode. var med på ferie og var første hjælper ved festivaller osv. 

Men så blev jeg gravid

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

Mira0911 skriver:

Jeps jeg er frivillig et par gange om året til fodboldkampe hvor jeg sidder i videoovervågning sammen med politiet til højrisiko kampe... 

Det lyder som et meget lækkert job, sammen med en gang sexet betjente:-)

Anmeld

10. april 2012

Mira0911

Tauf skriver:

Det lyder som et meget lækkert job, sammen med en gang sexet betjente:-)

Mmjjhaa... Et par stykker... 

Anmeld

10. april 2012

Polkaprik

Har været afsted 1 uge som frivillig hjælper på en Ungdoms røde kors sommerlejr. Det var super fedt men mit helbred tillader det desværre ikke mere og kan nok heller ikke få mig sev ti at tage væk fra min datter i 9 dage

Men min mand gør det stadig og har været afsted 12 gange mener jeg

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

Polkaprik skriver:

Har været afsted 1 uge som frivillig hjælper på en Ungdoms røde kors sommerlejr. Det var super fedt men mit helbred tillader det desværre ikke mere og kan nok heller ikke få mig sev ti at tage væk fra min datter i 9 dage

Men min mand gør det stadig og har været afsted 12 gange mener jeg

Det lyder bare rigtig spændende.. :-)

Jeg er heller ikke med på grøn koncert mere. Da man er væk i 14dage.

Nu er vi kun frivillige på weekend kurser hvor vi passer børn og været så har vi vores søn med:-)

Anmeld

10. april 2012

FrkZier

Tauf skriver:

Hvor mange er jer laver frivillig arbejde, hvad laver i og i hvor lang tid har i gjort det???

Jeg har lavet lidt forskelligt, både passet børn og været frivillig på både åh Abe og grøn koncert:-)

jeg har været til festivaller og så en gang om året med min kirke hvor vi tager ud til de ældre i sognet, og fx ordner deres have, gør rent eller hvad de nu har behov for

Anmeld

10. april 2012

M (:

Tauf skriver:

Hvis spejderleder tæller som frivilligt arbejde (vi får ingen former for løn), så ja. (:

Jeg har været leder i hm, 8 år tror jeg. 5 år for børn fra 8-10 år og 4,5 år for unge mellem 13-18 (var i en periode på ca. 2 år leder for begge aldersgrupper)..

Anmeld

10. april 2012

MyLove E

M (: skriver:

Hvis spejderleder tæller som frivilligt arbejde (vi får ingen former for løn), så ja. (:

Jeg har været leder i hm, 8 år tror jeg. 5 år for børn fra 8-10 år og 4,5 år for unge mellem 13-18 (var i en periode på ca. 2 år leder for begge aldersgrupper)..

Det er da helt klart frivilliget :-):-) Det har min mand også været i mange år:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.