kan jeg forlade mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Troldemommi

Selvfølgelig skal du med dine veninder, jeg tror på at det er sundt at savne, og det giver meget overskud lige at få en lille pause hvor man bare skal være sig selv og ikke mor non-stop.

Tror alle forældre kan have godt af en lille frirum, for selv om vi elsker vores små pus over alt på jorden så kræver de også en del af os :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Mettefpigen

Jaa det skal du da  Lukas er 7 måneder ogj eg har været i sommerhus med 2 tøser i en weekend

Anmeld

10. april 2012

MLT

Af sted med dig! 

Anmeld

10. april 2012

Mira0911

Afsted med dig! Ville selv tage afsted hvis det var mig... 

Anmeld

10. april 2012

HeidiØ

Lunae skriver:

Hej Piger.
Vi er 9 piger som spiser og hygger sammen i ny og næ. Nu er der så blevet arrangeret sommerhus tur i weekenden og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal tage med.

Min datter er 19 mdr og har sovet ude to gange. Jeg har aldrig været væk fra hende i mere end 16 timer. Min datter har det fint, så det er mig der er problemet. Hun skal være med sin far hele weekenden og er ikke et sekund i tvivl om at det nok skal gå. Han er meget på banen i dagligdagen også.

Synes i det er ok at jeg tager i sommerhus med pigerne i en weekend, eller er det forkert at efterlade sit barn?

Vi er OGSÅ 9 piger der mødes og vi har LIGE været i sommerhus en hel weekend hvor jeg var uden William (som var sammen med farmand).. han var 6 mdr der.

Ja, jeg sir go for it!

Anmeld

10. april 2012

MariaJ

Afsted med dig :-)

Jeg er også en hønemor, og vores datter som er næsten to har aldrig sovet ude uden mindst en af os forældre, og aldrig været passet natten over. Men både hendes far og jeg har været hjemmefra flere gange indtil flere nætter ad gangen, og det har aldrig været noget problem. Jeg var væk fra hende om natten første gang da hun var lige knapt et år, og det er altid gået fint. Jeg savner hende selvfølgelig, når jeg ikke er hjemme, men det er også lidt dejligt at have voksentid og at kunne sove hele natten uden forstyrrelser  

Anmeld

10. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Når hun skal være hjemme hos sin far, kan jeg slet ikke de et problem med, at du tager afsted

Anmeld

10. april 2012

Sille86

Afsted med dig.. Nyd lidt tid for dig, med hygge og dejlge veninder.. Knus

Anmeld

10. april 2012

Angelspot

Lunae skriver:

Hej Piger.
Vi er 9 piger som spiser og hygger sammen i ny og næ. Nu er der så blevet arrangeret sommerhus tur i weekenden og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal tage med.

Min datter er 19 mdr og har sovet ude to gange. Jeg har aldrig været væk fra hende i mere end 16 timer. Min datter har det fint, så det er mig der er problemet. Hun skal være med sin far hele weekenden og er ikke et sekund i tvivl om at det nok skal gå. Han er meget på banen i dagligdagen også.

Synes i det er ok at jeg tager i sommerhus med pigerne i en weekend, eller er det forkert at efterlade sit barn?

Jeg har stemt, men ikke læst hele tråden.

Stemte tag med en dag og tag så hjem. Du skriver selv det er dig der er problemet, så hvis ikke du føler du er klar, så ville jeg personligt undgå en hel weekend væk og bare nøjes med en dag Men hvis du føler du godt kan klare det, så bliv du bare i sommerhuset weekenden ud, men det kan du jo selv bestemme når du kommer afsted

God tur!

Anmeld

10. april 2012

birthee

Jeg ville tage afsted! Jeg er sikker på din datter og mand nok skal hygge sig - du kan få slappet af og sove en hel nat uden at ligge med et øre på datteren hele tiden... jeg personligt glæder mig faktisk ret meget til mine to skal op til farmor i næste uge, og jeg kan sove en hel nat uden at lytte efter børn... det er så skønt!!!

så afsted, og rigtig god tur!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.