kan jeg forlade mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

M&F&C

Afsted med dig

Din datter og hendes far skal bestemt nok hygge sig sammen.

Det kan godt være sundt, at savne hinanden lidt engang imellem Så nyd, at du har nogen dejlige veninder der ønsker dit selskab en hel weekend og overlad du bare tjansen til farmand Du kommer garanteret hjem med et endnu større overskud til din datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Kay

kan du så se at komme afsted med dig!

Anmeld

10. april 2012

Lunae

Frk.S skriver:

Altså i forhold til dit barn, så synes jeg det er helt ok. Hende og far skal jo nok få det rigtig hyggeligt.

Det er mere, som du selv skriver, dig selv. Får du en hyggelig tur ud af det, eller kommer du til at savne hende så frygtelig meget, at det slet ikke bliver nogen god tur for dig?

Hvis du tror at du sagtens kan få en hyggelig tur, så synes jeg da du skal gøre det. Det ville sikkert være godt for dig.

Jeg håber at jeg vil få en hyggelig tur, men ved det jo ikke! hmm, dont know!

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

Lunae skriver:

Jeg er på ingen måde bekymret for hvordan det vil gå, men det er nok næsten det der er problemet. Jeg føler mig lidt overflødig!

Hehe .. Det kan jeg godt forstå
Men du skal jo også huske at være dig selv og ikke kun mor Jeg ville ønske at jeg havde mulighed for sådan en tur på et tidspunkt ..
Og vil far ikke også blive glad for at du "lader" ham overtage og være far på fuldtid i nogle dage ? :b Det kunne min kæreste i hvert fald godt trænge til Hehe

Anmeld

10. april 2012

serinasmor

synes bare du skal tage afsted og hygge dig

farmand skal jo nok være der   Desuden skriver du jo han er vant til at være sammen med hende - om han så ikke var ville jeg nok være taget afsted alligevel ...

Hun er jo 19 mdr - dvs hverken flaske eller amning ...

hun vil sikkert savne dig lidt - og du vil med garanti savne hende ... men det er nu meget sundt at få lov til engang imellem

Jeg ville gøre det - og har i øvrigt gjort det ... eller noget der lignede i hvert fald  

Anmeld

10. april 2012

Lunae

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det kan jeg godt forstå
Men du skal jo også huske at være dig selv og ikke kun mor Jeg ville ønske at jeg havde mulighed for sådan en tur på et tidspunkt ..
Og vil far ikke også blive glad for at du "lader" ham overtage og være far på fuldtid i nogle dage ? :b Det kunne min kæreste i hvert fald godt trænge til Hehe

Jeg ved at det vil være godt for alle parter, men puh hvor er det svært

Anmeld

10. april 2012

Nettemor

Selvfølgelig kan du det. Du kan jo altid aftale med pigerne og din mand at hvis det ikke går som ønsket kommer du hjem efter en dag.

Anmeld

10. april 2012

Mathilde

Ja det kan du da og jeg ville også selv gøre det, men med den mulighed, at det kun er med en overnatning.

Ikke pga min datter, men fordi jeg selv ville mangle den hyggetid der er i weekenden med min datter og jeg ville sikkert også få dårlig samvittighed - helt uden grund

Anmeld

10. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig. Hun er så stor og i gode hænder, så afsted med dig og HUSK, at nyde weekenden

Anmeld

10. april 2012

Orkide86

Synes helt klart du skal ta afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.