kan jeg forlade mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg tage med i sommerhus

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.416 visninger
44 svar
0 synes godt om
10. april 2012

Lunae

Hej Piger.
Vi er 9 piger som spiser og hygger sammen i ny og næ. Nu er der så blevet arrangeret sommerhus tur i weekenden og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal tage med.

Min datter er 19 mdr og har sovet ude to gange. Jeg har aldrig været væk fra hende i mere end 16 timer. Min datter har det fint, så det er mig der er problemet. Hun skal være med sin far hele weekenden og er ikke et sekund i tvivl om at det nok skal gå. Han er meget på banen i dagligdagen også.

Synes i det er ok at jeg tager i sommerhus med pigerne i en weekend, eller er det forkert at efterlade sit barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Janni.

Helt klart afsted med dig, håber i får en rigtig dejlig weekend.

Anmeld

10. april 2012

Princesspigen

Lunae skriver:

Hej Piger.
Vi er 9 piger som spiser og hygger sammen i ny og næ. Nu er der så blevet arrangeret sommerhus tur i weekenden og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal tage med.

Min datter er 19 mdr og har sovet ude to gange. Jeg har aldrig været væk fra hende i mere end 16 timer. Min datter har det fint, så det er mig der er problemet. Hun skal være med sin far hele weekenden og er ikke et sekund i tvivl om at det nok skal gå. Han er meget på banen i dagligdagen også.

Synes i det er ok at jeg tager i sommerhus med pigerne i en weekend, eller er det forkert at efterlade sit barn?

du siger selv far er der, så ville jeg vise ham den tillid, det er jo ikke værre end du kan tage hjem igen hvis det bliver for voldsomt for dig eller ham..

så jeg ville tage med..

Anmeld

10. april 2012

Lunae

Janni. skriver:

Helt klart afsted med dig, håber i får en rigtig dejlig weekend.

Ville du selv gøre det?

Anmeld

10. april 2012

Maja_4000

AFSTED med dig
Du kan jo altid tage hjem , hvis det går helt galt
Jeg ville ikke være nervøs ved at "efterlade" Caroline hos hendes far .. Det var noget andet hvis det var nogle andre som skulle passe hende .. Det ville jeg ikke kunne lide :b

Anmeld

10. april 2012

Bonde-liv

Det sys jeg nemt du kan. hun er ved at nå en alder (afhængig af hendes personlighed også selvfølgelig) hvor hun godt kan overkomme det.

Anmeld

10. april 2012

LR85

Mener du a det er et spørgsmål??

Selvfølgelig kan du det. Det vil da også være super godt for faren a være alene i så lang tid med jeres barn.

Se du a kom afsted, uden tvivl

Anmeld

10. april 2012

Lunae

Maja_4000 skriver:

AFSTED med dig
Du kan jo altid tage hjem , hvis det går helt galt
Jeg ville ikke være nervøs ved at "efterlade" Caroline hos hendes far .. Det var noget andet hvis det var nogle andre som skulle passe hende .. Det ville jeg ikke kunne lide :b

Jeg er på ingen måde bekymret for hvordan det vil gå, men det er nok næsten det der er problemet. Jeg føler mig lidt overflødig!

Anmeld

10. april 2012

Frk.S

Altså i forhold til dit barn, så synes jeg det er helt ok. Hende og far skal jo nok få det rigtig hyggeligt.

Det er mere, som du selv skriver, dig selv. Får du en hyggelig tur ud af det, eller kommer du til at savne hende så frygtelig meget, at det slet ikke bliver nogen god tur for dig?

Hvis du tror at du sagtens kan få en hyggelig tur, så synes jeg da du skal gøre det. Det ville sikkert være godt for dig.

Anmeld

10. april 2012

Isabella_mor

din datter er stor og hun skal nok hygge sig gevaldigt hos sin far. det er på tide at du får cuttet navlestrengen og lader dig selv få den plads du har brug for, og du vil jo gerne med.. din datter har jo også brug for at komme ud  og det er kun en weekend.. 

GO FOR IT  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.