kan jeg forlade mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

Janni.

Lunae skriver:

Ville du selv gøre det?

Ja det ville jeg. Hvis savnet bliver for stort for dig eller jeres barn, så kan du jo tage hjem igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

babymus77

Self skal du tá med!!! Ud og ha noget mor tid:-) ha en skøn weekend:-)

Anmeld

10. april 2012

Mor-til-asta-09

Lunae skriver:

Hej Piger.
Vi er 9 piger som spiser og hygger sammen i ny og næ. Nu er der så blevet arrangeret sommerhus tur i weekenden og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal tage med.

Min datter er 19 mdr og har sovet ude to gange. Jeg har aldrig været væk fra hende i mere end 16 timer. Min datter har det fint, så det er mig der er problemet. Hun skal være med sin far hele weekenden og er ikke et sekund i tvivl om at det nok skal gå. Han er meget på banen i dagligdagen også.

Synes i det er ok at jeg tager i sommerhus med pigerne i en weekend, eller er det forkert at efterlade sit barn?

Afsted med dig, og hyg dig.. Du kommer hjem med ny energi

Anmeld

10. april 2012

Karo

Lunae skriver:

Hej Piger.
Vi er 9 piger som spiser og hygger sammen i ny og næ. Nu er der så blevet arrangeret sommerhus tur i weekenden og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal tage med.

Min datter er 19 mdr og har sovet ude to gange. Jeg har aldrig været væk fra hende i mere end 16 timer. Min datter har det fint, så det er mig der er problemet. Hun skal være med sin far hele weekenden og er ikke et sekund i tvivl om at det nok skal gå. Han er meget på banen i dagligdagen også.

Synes i det er ok at jeg tager i sommerhus med pigerne i en weekend, eller er det forkert at efterlade sit barn?

Selvfølgelig kan du det

Jeg var afsted på tøsetur i sommerhus i sverig sidste år og der var min datter 1 år og 5 måneder og min søn 3 år. De havde haft en fantastisk weekend med deres far

Jeg savnede selvfølgelig børnene meget, men det lykkes mig alligevel at slappe af og hygge mig.

På fredag rejser manden og jeg 5 dage til Las Vegas (min mand skal arbejde, og jeg skal slappe af) og der er de hos farmor og farfar. Selvfølgelig komme vi til at savne hinanden, men de er hjemme hvor der van til at være og sammen med mennesker de er trygge hos.

Så afsted med dig

Anmeld

10. april 2012

Nattøs

enig med resten af flokken

Anmeld

10. april 2012

morethanperfect

Selvf. skal du ud og ha lidt alene tid ! .. Det har jeg da gjort flere gange , og Oscar er kun 17 mdr..  

Anmeld

10. april 2012

Stumpen

Kan du så se at komme afsted - for mig lyder det faktisk som om det vil være ganske sundt for dig at komme ud og være dig selv for en weekend og tøzehygge med venindern...

Selvfølgelig savner vi vores unger, når vi ikke er sammen med dem, men jeg synes også det er vigtigt at kunne "give slip på dem" og lære dem at man godt kan være adskilt fra mor uden der sker noget ved det 

Så lad du hende have en skøn weekend med farmand og du kan have en uforglemmeligtur med tøzerne uden bekymringer om sengetider og spisetider og des lige... 

Anmeld

10. april 2012

>>Carina<<

Ja afsted med dig :-) Nogen gange har man altså brug for at komme ud og hygge og ikke bare være mor :-) og hun ska nok hygge med sin far :-) 

Har selv lige været hos en veninde med overnatning hvor mon datter på 5 mdr var hjemme med storebror på 2 og med far. 

Det er værst for dig ;-)

Anmeld

10. april 2012

Sakris

19 måneder er helt klart gammelt nok. Kunne forstå hvis det var lidt svært fordi både du og faren skulle afsted. Men seriøst, når faren er der skal du da vidst bare tage dig sammen. Tror min kæreste var blevet fornærmet, hvis jeg betvivlede en weekend med dem alene.

Om en måned tager min kæreste og jeg på weekend uden vores datter på (til den tid) 16 måneder. Så jeg kan godt sætte mig ind i dine følelser. Men tror kun det er sundt!

Anmeld

10. april 2012

.....

Jeg synes sagtens at du kan tage afsted, når hun nu ville blive passet af hendes far . De får far-datter alene tid sammen, og du bliver ladet op med ny energi..kan ikke se nogen ulemper i hele situationen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.