Lunae skriver:
Hej Piger.
Vi er 9 piger som spiser og hygger sammen i ny og næ. Nu er der så blevet arrangeret sommerhus tur i weekenden og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg skal tage med.
Min datter er 19 mdr og har sovet ude to gange. Jeg har aldrig været væk fra hende i mere end 16 timer. Min datter har det fint, så det er mig der er problemet. Hun skal være med sin far hele weekenden og er ikke et sekund i tvivl om at det nok skal gå. Han er meget på banen i dagligdagen også.
Synes i det er ok at jeg tager i sommerhus med pigerne i en weekend, eller er det forkert at efterlade sit barn?
Selvfølgelig kan du det 
Jeg var afsted på tøsetur i sommerhus i sverig sidste år og der var min datter 1 år og 5 måneder og min søn 3 år. De havde haft en fantastisk weekend med deres far 
Jeg savnede selvfølgelig børnene meget, men det lykkes mig alligevel at slappe af og hygge mig.
På fredag rejser manden og jeg 5 dage til Las Vegas (min mand skal arbejde, og jeg skal slappe af
) og der er de hos farmor og farfar. Selvfølgelig komme vi til at savne hinanden, men de er hjemme hvor der van til at være og sammen med mennesker de er trygge hos.
Så afsted med dig 
Anmeld