Har lige læst oplæget op for min mand, og han mener lige som jeg, at der må være noget mere bag, nogle større problemer i jeres forhold, for som han sagde, hvis jeg kom og spurgte ham om det, ville han svarer mig helt normalt og ikke have en tanker om at jeg anklager ham for noget. For han VED at jeg ikke kunne finde på at anklage ham for sådan noget !
tror din mand reagerer som han gør fordi han tror du anklager ham, om det så er fordi det er noget du tit gør, og han derfor forventer det, eller fordi han rent faktisk har dårlig samvittighed over noget, kan jeg ikke sige, ligemeget hvilken grund det er, så synes jeg han overreagerer I DEN SITUATION, men hvis det er en kulmination på det og så mange andre ting, altså at den situation fik bægeret til at flyde over, så var det nok et spørgsmål om tid før det alligevel var sket.
Enten skal i snakke sammen og løse problemerne, evt. med en parterapeut. Eller også skal i hver for sig, for det der er ikke holdbart.
Desuden synes jeg det er barnligt at lave en "besvime/kvalme" situation. . . sorry.
Anmeld