Hold da op jeg synes du får et par hårde ord med på vejen fra mange her..
Mine tanker omkring det du skriver:
Hmmm, måske lidt provokerende måde at spørger på, på anden anden side havde du lige vippet benene ud af sengen, så er alt hvad man siger bestemt ikke velovervejet. Og jeg kender godt det der med slet ikke at kunne finde ro, før man har fået vished. Hvis jeg f.eks. er i bad og kan høre at magnus græder, så åbner jeg da altid lige døren og spørger hvorfor han græder, ved godt det er super kontrollerende, men jeg kan ikke slappe af hvis jeg ikke gør det.
Jeg forstår ikke helt det der med græde/besvime/kaste op, Men hvis det uløses hos dig, af at du spørger din mand hvorfor din søn sagde av far, så tror jeg at i har et seriøst kommunikations problem, og hvis i vil rede jeres forhold, så skal i nok gå til parterapi, hvor i lærer at kommunikere og lærer at stole på hinanden.
Det samme gælder hvis du får "grimme" tanker over at din søn siger "av far", så skal i jo have snakket om, er der en reel risiko for at din mand kunne miste besindelsen - måske han har gjort det før? eller spiller dit moderintinkt dig et pus, for så skal din mand jo kunne berolige dig i situationen.
Og så vil jeg da lige sige at din mand MEGA MEGET OVERREAGERE. i skal sq da ikke skilles fordi du stilled et spørgsmål på den forkerte måde, man har vel lov at træde ved siden af.
Jeg synes jeg en lille smule mellem linjerne læser om en mand der er lidt af en tyran.
Og til det med at få "klappede" en for at slå sit barn, igen måske ikke den smarteste måde, men 1000 gange bedre end at gøre ingenting.
Jeg kommer sådan til at tænke "jeg ville sq nok heller ikke være det bedste forbilled hvis der var en der slog mit barn"
Held og lykke med al ting, og hvis din mand er en tyran, så er det nok bedst at få måsen med sig og ud af det forhold..