Bekymret for hendes barn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det skal man sgu os ha lov til

Nu er mig og min kæreste blevet inviteret med på en cruise tur til norge i maj, så der skal jeg drikke igen Men er heller ikke så tit på sådanne ture, så kommer til at nyde det

Ja. Lækkert med Mini-Cruise til Oslo. Den tur er bare alletiders! Tog den selv med min eks for år tilbage - så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Altså vil sige at vi ikke rigtig havde noget valg. Og ja det er skide træls at få af vide hvordan man skal lege med sine børn, og hvordan man skal snakke til dem. Men har fået så meget ud af det, ville virkelig ønske at det ikke var et tabu at få hjælp af kommunen!!

Men mange tak for de søde ord, føler os at jeg har lært mig selv bedre at kende efter det vi har været igennem

Det kan jeg godt forstå. Mange forbinder det desværre med skam, men det er ikke en skam at tage imod hjælp og kunne se sine fejl.

Det kan godt være du ikke havde noget valg, men det er flot at du har valgt at samarbejde.

Min kæreste arbejder indenfor feltet. Han siger også at det vigtigste er selvindsigt og at samarbejde. Det kommer man længst med, både for sin egen og barnets udvikling.

Det virker som at du har lært meget og du er blevet en god mor for dit barn. Det er dejligt at høre positive historier omkring dette, ja som du selv siger det, tabu. 

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Præcis, det var rigtig ubehageligt kan jeg huske..

Og den dag idag, bryder jeg stadig ikke om at se min mor fuld.

Jeg bryder mig slet ikke om fulde mennesker. Selv ikke min kæreste. Gider ikke folk når de har drukket!

Anmeld

8. april 2012

Becks

Baagøe skriver:

Min mor er bare træls, når hun er fuld Men sådan tror jeg altid, man vil have det med sine forældre

Nemlig

Anmeld

8. april 2012

Becks

Anonym skriver:

Jeg bryder mig slet ikke om fulde mennesker. Selv ikke min kæreste. Gider ikke folk når de har drukket!

Heller ikk her- Så skal jeg selv være fuld i hvert fald

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Heller ikk her- Så skal jeg selv være fuld i hvert fald

Nemlig, har det på samme måde.

Anmeld

9. april 2012

Pige2009

Becks skriver:

Nemlig

------

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.