pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Hey.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre!! Jeg har en bekendt/veninde som for et halvt år siden fik en lille dreng. På daværende tidspunkt var hun stadig sammen med faren. Men ikke engang 2 måneder efter han er kommet til, begyndte hun at gå i byen igen.
Det skal lige siges at hun har en søn på 4, som hun fik fjernet da han var omkring 1 års tid, og hendes to sønner har samme far.
Min bekymring er bare, at hun lader hvem som helst passe hendes mindste søn, bare så hun kan gå i byen. I de weekender hun har ham tager hun i byen og også i de weekender hun ikke har ham 
Og hun er ikke sammen med hendes søns far mere, og da han aflyste en weekend med hans søn, kunne hun ikke blive hjemme fra byen. Så hun valgte at komme fuld op til en fælles veninde vi har, men ham.
Jeg har selv problemer med kommunen, men forstår ikke hvorfor hun begår de samme fejl med nr 2 barn som med det første. Og bliver lidt sur på hende over det. Fordi jeg selv er vokset op med en mor som valgte at drikke frem for at være der for mig :/
Og jeg har virkelig ikke lyst til at inberette hende, men er der andet jeg kan gøre ??
Jeg synes helt bestemt du skal indberette hende, for der skal ikke særlig lang tid før et barn kan tage skade.
Når barnets primære omsorgsperson ikke er der, så kan barnet få tilknytningsvanskeligheder.
Jeg ville helt bestemt melde det til kommunen. Det lyder iøvrigt som at hun har et alkoholproblem, som gør at hun ikke kan tilsidesætte egne behov.
Anmeld