Bekymret for hendes barn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Får det normalt aldrig skidt dagen efter, men selvom man sidder til fest og kun har fået 5 genstande, er man aldrig helt optimal dagen efter. Ikke efter min mening i hvertfald. Og børn kan mærke det og bliver påvirket af det med det samme, og vil aldrig sætte mine børn i samme situation som jeg selv var engang.

Jeg mærker intet dagen efter hvis jeg blot får 5 genstande, men har prøvet tømmermænd en enkelt gang, hvor mine forældre kom med min datter kl. 15, hvor jeg stadig ikke var optimal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det synes jeg er rigtig flot af dig. Det er ikke mange mennesker, der ville tage konfrontationen først.

Men når det så er sagt, så synes jeg også du skal være opmærksom på om der sker en ændring og handle forholdsvis hurtigt, for de første måneder af et barns liv er så vigtige i forhold til udvikling. 

Mange tak, har altid været en person der ikke er bleg for at konfrontere folk

Men ved godt det med barnets udvikling. Har selv været igennem en forældre evne undersøgelse, så har heller ikke været den "bedste" mor for min datter, til at starte med. Men har fået rettet op på det nu

Det er nok os derfor jeg vil snakke med hende om det, for der findes så mange midler og så meget hjælp, som man kan få. Og hun vil ærge sig over hvis hun ikke får gjort noget ved det nu.

Anmeld

8. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Mange tak, har altid været en person der ikke er bleg for at konfrontere folk

Men ved godt det med barnets udvikling. Har selv været igennem en forældre evne undersøgelse, så har heller ikke været den "bedste" mor for min datter, til at starte med. Men har fået rettet op på det nu

Det er nok os derfor jeg vil snakke med hende om det, for der findes så mange midler og så meget hjælp, som man kan få. Og hun vil ærge sig over hvis hun ikke får gjort noget ved det nu.

Fedt. Du virker til at have en masse selvindsigt. Sejt du bruger de ressourcer du kan få

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Becks skriver:

Jeg synes godt man kan tillade sig at drikke sig ½fuld, når det sker så sjældent - OG som du skriver at der er én som kan kører.. Og de fleste gange sover barnet og oplever ikke den ene forælder beruset..

Nemlig. Jeg ville aldrig lade Laura se mig stangberuset Kan selv huske hvor ubehageligt, det var som barn at se mine forældre fulde, selvom det var yderst sjældent det skete

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg mærker intet dagen efter hvis jeg blot får 5 genstande, men har prøvet tømmermænd en enkelt gang, hvor mine forældre kom med min datter kl. 15, hvor jeg stadig ikke var optimal

Nu drikker jeg heller ikke så tit, tror det sker hver 3 måned at jeg tager til fest og drikker. Jeg tror sidst jeg var i byen var i Januar, så der skal heller ikke så meget til før at jeg kan mærke det

Men vil heller planlægge det lang tid før, så jeg er sikker på at jeg ikke er kvæstet når mine børn kommer hjem

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Nu drikker jeg heller ikke så tit, tror det sker hver 3 måned at jeg tager til fest og drikker. Jeg tror sidst jeg var i byen var i Januar, så der skal heller ikke så meget til før at jeg kan mærke det

Men vil heller planlægge det lang tid før, så jeg er sikker på at jeg ikke er kvæstet når mine børn kommer hjem

Ja, jeg bor alene med min datter og jeg er vist kun fuld en enkelt gang på et år nemlig til min fødselsdag

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Fedt. Du virker til at have en masse selvindsigt. Sejt du bruger de ressourcer du kan få

Altså vil sige at vi ikke rigtig havde noget valg. Og ja det er skide træls at få af vide hvordan man skal lege med sine børn, og hvordan man skal snakke til dem. Men har fået så meget ud af det, ville virkelig ønske at det ikke var et tabu at få hjælp af kommunen!!

Men mange tak for de søde ord, føler os at jeg har lært mig selv bedre at kende efter det vi har været igennem

Anmeld

8. april 2012

Becks

Baagøe skriver:

Nemlig. Jeg ville aldrig lade Laura se mig stangberuset Kan selv huske hvor ubehageligt, det var som barn at se mine forældre fulde, selvom det var yderst sjældent det skete

Præcis, det var rigtig ubehageligt kan jeg huske..

Og den dag idag, bryder jeg stadig ikke om at se min mor fuld.

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, jeg bor alene med min datter og jeg er vist kun fuld en enkelt gang på et år nemlig til min fødselsdag

Det skal man sgu os ha lov til

Nu er mig og min kæreste blevet inviteret med på en cruise tur til norge i maj, så der skal jeg drikke igen Men er heller ikke så tit på sådanne ture, så kommer til at nyde det

Anmeld

8. april 2012

Pige2009

Becks skriver:

Præcis, det var rigtig ubehageligt kan jeg huske..

Og den dag idag, bryder jeg stadig ikke om at se min mor fuld.

Min mor er bare træls, når hun er fuld Men sådan tror jeg altid, man vil have det med sine forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.