Nu kan jeg ikke mere håber nogle kan hjælpe mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Har været hved lægen stå længer oppe....

Men jeg har bløde i mange mdr tæt på 10 mdr + tynd afføringen mellem 4-8 gange over en uge nu og før det 2-6 gange om dagen haft ondt osv det stå i mit andet indlæg.

Det her med svamp er første komme i tirsdag og fik jo så pencilin i det jeg troede dte var blærebetændelse eller svamp det hjælp så ikke og nu skal jeg så strate på de ny piller i morgen + salve mod svamp og kun en stik pille i numsen fordi det måske kunne være jeg have en hemmonide deroppe men hun kunne ikke se nået så det var mere for en sikkerheds skyld jeg får den stikpille.

Det positiv var udfra undersøgelse var af jeg ikke har underlivsbetændelse.

Jeg må se hvad hun siger i morgen når hun ringer mellem 13-14.Ja og de andre prøve den 19/4

oki, jeg missede at du havde været afsted

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Anonym trådstarter

Nå lever og nyre talen var sådan ok.

Men jeg har en betændelse så de er sendt vide ind og min urin sagde også blærebetændelse ja også svamå men det viste jeg da godt..

så nu får jeg to slages piller mod betændelse og mod blærebetændelse også salve mod svamp også fik jeg en stikpiller til skeden mod svamp før pillerne .

Nu har jeg fået lave 2 afføringensprøver mangler kun en håber på den kommer i morgen tidligt så kan jeg nå til lægen med de prøver . Ja også skal så op den 20 april igen glæder mig meget.

Mvh ......

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nå lever og nyre talen var sådan ok.

Men jeg har en betændelse så de er sendt vide ind og min urin sagde også blærebetændelse ja også svamå men det viste jeg da godt..

så nu får jeg to slages piller mod betændelse og mod blærebetændelse også salve mod svamp også fik jeg en stikpiller til skeden mod svamp før pillerne .

Nu har jeg fået lave 2 afføringensprøver mangler kun en håber på den kommer i morgen tidligt så kan jeg nå til lægen med de prøver . Ja også skal så op den 20 april igen glæder mig meget.

Mvh ......

p,s

også får jeg forhåbeligt svar på de sidste blodprøver og måsle afføringensprøverne der den 20 april håber jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.