Nu kan jeg ikke mere håber nogle kan hjælpe mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.108 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har i nok ca 8 mdr haft mega problemer med min mave jeg kan løbe på wc og det vælter ud morgen og aften og får så ondt i maven op til svede tur på wc imens det hele vælter ud fra numsen det mega tyndt(ligesom grød nogle gange tynder)det har en sjov farve LIDT LIGESOM DEN HER FARVE nogle gange lyser. jeg fryser derefter også kan der gå lige fra ½ min til 30 min så ud igen også kan det ske 4-5-6-7-8 gange om aften især.Af og til er der lidt blod på papire og igen nu er jeg lige starte på pencilin pga jeg troede jeg have blærebetændelse men tro desværre mere det igen er svamp.Jeg blever også svimmel og har meste ondt i højre side.Syntes også de sidste par mdr jeg er bleve mere træt/har brug for mere ind 7 timer i træk nærmer 9-10.

Hvad ville i tro det kan være kan det være pga jeg har taget ca 18-20 kg på det sidste år eller kan det være nået slemt for det er der jeg er komme til nu da det er så mange mdr i træk og flere ind 1-2-3 gange om dagen men er oppe på 4-8 gange bare for et år siden der var jeg måske på wc og have affæringen 1 gang hvedag nogle gange kun 2 gange om ugen.

Håber nogle kan hjælp mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Gaia

Søg læge! 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Søg læge! 

De gør ingen ting har prøve hun syntes vi skulle se det lidt ad og jeg skulle holde mig for mælk osv.Nu var det så ikke så slemt da jeg var hos lægen som de her dage her f.eks. taget meget til den sidste mdr her. ja + smerte op til og under wc besøget og nogle gange hen af dagen men meste sidste på dagen og til næste morgen men meste efter aftensmaden og frem det er mega slemt.

Anmeld

5. april 2012

Gaia

Tænker jeg ville skifte læge og få en andens mening. Jo meget lang tid at have diarre og farven er jo heller ikke helt rigtig, samt det at der er blod...synes du skal forlange en henvisning op til sygehuser. Hvir det kan blive ordentligt undersøgt. 

Anmeld

5. april 2012

Nattøs

Gaia skriver:

Tænker jeg ville skifte læge og få en andens mening. Jo meget lang tid at have diarre og farven er jo heller ikke helt rigtig, samt det at der er blod...synes du skal forlange en henvisning op til sygehuser. Hvir det kan blive ordentligt undersøgt. 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Har lige fået ny læge pr 4/2 jeg må se om jeg kan få en tid efter påske så og se hvad hun så siger til dette.

Tak.

Hvad kunne det være tro du/i ???

Anmeld

5. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har i nok ca 8 mdr haft mega problemer med min mave jeg kan løbe på wc og det vælter ud morgen og aften og får så ondt i maven op til svede tur på wc imens det hele vælter ud fra numsen det mega tyndt(ligesom grød nogle gange tynder)det har en sjov farve LIDT LIGESOM DEN HER FARVE nogle gange lyser. jeg fryser derefter også kan der gå lige fra ½ min til 30 min så ud igen også kan det ske 4-5-6-7-8 gange om aften især.Af og til er der lidt blod på papire og igen nu er jeg lige starte på pencilin pga jeg troede jeg have blærebetændelse men tro desværre mere det igen er svamp.Jeg blever også svimmel og har meste ondt i højre side.Syntes også de sidste par mdr jeg er bleve mere træt/har brug for mere ind 7 timer i træk nærmer 9-10.

Hvad ville i tro det kan være kan det være pga jeg har taget ca 18-20 kg på det sidste år eller kan det være nået slemt for det er der jeg er komme til nu da det er så mange mdr i træk og flere ind 1-2-3 gange om dagen men er oppe på 4-8 gange bare for et år siden der var jeg måske på wc og have affæringen 1 gang hvedag nogle gange kun 2 gange om ugen.

Det lyder som jeg havde det da jeg havde galdesten... Få hende til at sende en henvisning, det er en simpel scanning der skal til..

God bedring!!!

Anmeld

5. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Er for øvrigt blevet opereret for det for 2½ måned siden og har det fint nu..

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Er for øvrigt blevet opereret for det for 2½ måned siden og har det fint nu..

Ok Tak og hvad er galsten så lige???.

Jeg tænke mået med tarmsløng eller hvordan det staves sms tidliger med min svigermor og hun sagde igen nu skal du se af komme til lægen for sådan mit starte og er operere mange gang nu pga det.Hun må eller kan ikke spise f.eks rugbrød med kærne i og andre ting den dag i dag.

Hun kunne ikke lide det og jeg snakke også med hende om det i jan mdr love af komme til lægen men vi stod i af skulle flytte osv så tog det lidt det er nok pga stress over flytteri men nu har vi boed ´her i 2 mdr og det er værre så tænke det er nok ikke stress og så ville det jo nok ikke være meste om aften men også andre tidpunkter på dagen.

Jeg må nok blev tjekke så.

Tak...

Anmeld

6. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ok Tak og hvad er galsten så lige???.

Jeg tænke mået med tarmsløng eller hvordan det staves sms tidliger med min svigermor og hun sagde igen nu skal du se af komme til lægen for sådan mit starte og er operere mange gang nu pga det.Hun må eller kan ikke spise f.eks rugbrød med kærne i og andre ting den dag i dag.

Hun kunne ikke lide det og jeg snakke også med hende om det i jan mdr love af komme til lægen men vi stod i af skulle flytte osv så tog det lidt det er nok pga stress over flytteri men nu har vi boed ´her i 2 mdr og det er værre så tænke det er nok ikke stress og så ville det jo nok ikke være meste om aften men også andre tidpunkter på dagen.

Jeg må nok blev tjekke så.

Tak...

Her kan du læse om det:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/galdesten.htm

Og du er velkommen til at skrive en pb til mig og få mit tlf. nr. hvis du vil høre mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.