Nu kan jeg ikke mere håber nogle kan hjælpe mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

LR85

Gå til lægen. Hvis du bliver direkte dårlig må du sgu gå til en skadrstue, ringe til vagtlægen eller lign. 

Det lyder godt nok ikke særlig sundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Gå til lægen. Hvis du bliver direkte dårlig må du sgu gå til en skadrstue, ringe til vagtlægen eller lign. 

Det lyder godt nok ikke særlig sundt

Nej tænker jeg også for nu er det mega slemt de sidste dage her taget en del til i går var jeg hved af besvimme 2-3 gange der hved ca 18-19 tiden.Ja og hertil aften igen slemt og været på wc bare siden kl 21 til nu 5 gange.

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Her kan du læse om det:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/galdesten.htm

Og du er velkommen til at skrive en pb til mig og få mit tlf. nr. hvis du vil høre mere..

Tak jeg slå det også lige op tro ikke det er det lyder ikke helt som det.

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

Udover det disse dage her sviger,klør og brænder i skede også oppe i numsen og når jeg tisser eller laver er det mega slemt også det brander helt vildt og klør af h til samtid med begge steder. det bløder også lidt i numsen .

Er bare så lægeskræk + alene hjemme med børne de to små sover de to stor spiller manden arbejde pt 13 timers aften/natvagt.Mega øvøv.

Anmeld

6. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tak jeg slå det også lige op tro ikke det er det lyder ikke helt som det.

Jeg fik anfald når jeg spiste det forkerte og det gjorde så ondt i min mave i meget af min højre side og så sad jeg inimellem i timevis på toilet og svedte og frøs af smerte og troede jeg skulle dø.. Min afføring var gul og indimellem hvidlig. Jeg havde blod i afføringen fordi jeg sked så voldsomt og da det blev værre havde jeg konstante smerter med anfald hvor det blev værre..

Anmeld

6. april 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Jeg fik anfald når jeg spiste det forkerte og det gjorde så ondt i min mave i meget af min højre side og så sad jeg inimellem i timevis på toilet og svedte og frøs af smerte og troede jeg skulle dø.. Min afføring var gul og indimellem hvidlig. Jeg havde blod i afføringen fordi jeg sked så voldsomt og da det blev værre havde jeg konstante smerter med anfald hvor det blev værre..

Mit er bare mega tynd klumpe og lyst ikke hvidt og jeg har ondt op til men under er det som en lettelse også kan jeg derefter få ondt igen når jeg er færdig eller tro jeg er også er det somom det samler sammen igen også bare ud på wc igen også forfra og tit er der lidt lys blodplætter med på papir.kan også ske jeg har ondt i hele det nedste del af maven op til og det gør mega ondt men de her dag sydste jeg meste det er hele højreside meste ned fra navlen og ned.

Anmeld

6. april 2012

norenberg

Det lyder som om der er noget med din tyktarm....og det ville være på sin plads at du fik en kikkertundersøgelse at tarmene....min mor har samme symptomer og var til undersøgelse før påske og venter nu på svar...

Anmeld

6. april 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har i nok ca 8 mdr haft mega problemer med min mave jeg kan løbe på wc og det vælter ud morgen og aften og får så ondt i maven op til svede tur på wc imens det hele vælter ud fra numsen det mega tyndt(ligesom grød nogle gange tynder)det har en sjov farve LIDT LIGESOM DEN HER FARVE nogle gange lyser. jeg fryser derefter også kan der gå lige fra ½ min til 30 min så ud igen også kan det ske 4-5-6-7-8 gange om aften især.Af og til er der lidt blod på papire og igen nu er jeg lige starte på pencilin pga jeg troede jeg have blærebetændelse men tro desværre mere det igen er svamp.Jeg blever også svimmel og har meste ondt i højre side.Syntes også de sidste par mdr jeg er bleve mere træt/har brug for mere ind 7 timer i træk nærmer 9-10.

Hvad ville i tro det kan være kan det være pga jeg har taget ca 18-20 kg på det sidste år eller kan det være nået slemt for det er der jeg er komme til nu da det er så mange mdr i træk og flere ind 1-2-3 gange om dagen men er oppe på 4-8 gange bare for et år siden der var jeg måske på wc og have affæringen 1 gang hvedag nogle gange kun 2 gange om ugen.

Håber nogle kan hjælp mig.

jeg havde i laaaang tid det sådan der(over et år) - det var ulideligt.. jeg valgte så en dag at skifte livstil og leve sund og dyrke motion - jeg har ALDRIG haft de problemer siden

Anmeld

6. april 2012

Bonde-liv

du lyder til at have for meget mavesyre.

der kan købes tapeletter på apotektet men jeg ville søge læge igen.

overvej også om du har dyr der kan have smittet med noget? rygning/alkohol er også en synder.

Anmeld

6. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg har i nok ca 8 mdr haft mega problemer med min mave jeg kan løbe på wc og det vælter ud morgen og aften og får så ondt i maven op til svede tur på wc imens det hele vælter ud fra numsen det mega tyndt(ligesom grød nogle gange tynder)det har en sjov farve LIDT LIGESOM DEN HER FARVE nogle gange lyser. jeg fryser derefter også kan der gå lige fra ½ min til 30 min så ud igen også kan det ske 4-5-6-7-8 gange om aften især.Af og til er der lidt blod på papire og igen nu er jeg lige starte på pencilin pga jeg troede jeg have blærebetændelse men tro desværre mere det igen er svamp.Jeg blever også svimmel og har meste ondt i højre side.Syntes også de sidste par mdr jeg er bleve mere træt/har brug for mere ind 7 timer i træk nærmer 9-10.

Hvad ville i tro det kan være kan det være pga jeg har taget ca 18-20 kg på det sidste år eller kan det være nået slemt for det er der jeg er komme til nu da det er så mange mdr i træk og flere ind 1-2-3 gange om dagen men er oppe på 4-8 gange bare for et år siden der var jeg måske på wc og have affæringen 1 gang hvedag nogle gange kun 2 gange om ugen.

Håber nogle kan hjælp mig.

jeg ville klart søge læge og kan din egen læge ikke finde fejlen må en anden læge hjælpe..

derudover tænker jeg om det kan være mavesår ? ? ?

eller om hvordan din kost er, kost kan gøre underlige ting ved ens mave og afføring.. måske du skal snak med en diatist ? ?

held og lykke ihværtifal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.