Anonym skriver:
Jeg har i nok ca 8 mdr haft mega problemer med min mave jeg kan løbe på wc og det vælter ud morgen og aften og får så ondt i maven op til svede tur på wc imens det hele vælter ud fra numsen det mega tyndt(ligesom grød nogle gange tynder)det har en sjov farve LIDT LIGESOM DEN HER FARVE nogle gange lyser. jeg fryser derefter også kan der gå lige fra ½ min til 30 min så ud igen også kan det ske 4-5-6-7-8 gange om aften især.Af og til er der lidt blod på papire og igen nu er jeg lige starte på pencilin pga jeg troede jeg have blærebetændelse men tro desværre mere det igen er svamp.Jeg blever også svimmel og har meste ondt i højre side.Syntes også de sidste par mdr jeg er bleve mere træt/har brug for mere ind 7 timer i træk nærmer 9-10.
Hvad ville i tro det kan være kan det være pga jeg har taget ca 18-20 kg på det sidste år eller kan det være nået slemt for det er der jeg er komme til nu da det er så mange mdr i træk og flere ind 1-2-3 gange om dagen men er oppe på 4-8 gange bare for et år siden der var jeg måske på wc og have affæringen 1 gang hvedag nogle gange kun 2 gange om ugen.
Håber nogle kan hjælp mig.
jeg ville klart søge læge og kan din egen læge ikke finde fejlen må en anden læge hjælpe..
derudover tænker jeg om det kan være mavesår ? ? ?
eller om hvordan din kost er, kost kan gøre underlige ting ved ens mave og afføring.. måske du skal snak med en diatist ? ?
held og lykke ihværtifal 
Anmeld