Hej igen.Ja jeg fik også hele turen,gynækologisk undersøgelse og har svamp og der var ikke en men to knuder derned men det er ikke hemmorider men hudlapper(efter fødeslen når men er sye samme)Jeg fik taget 6 glasblodeprøver og aflever urinprøv og skal de næste 3 dage samle afføringen + hun sagde min livmoder hænger 3 cm fra skedeåbeningen og hele mig underliv er falde sammmen og forover eller hvordan man + tisser jo tit i bukserne og det er derfor sagde lægen hun syntes jeg skulle overvej af bleve operere for det også og jeg sagde så om de så ikke kunne gøre det samtid med jeg blever strillerse skal jo til forundersøgelse her den 22 maj på næstved sygehus hun syntes jeg skulle snakke med dem om det så det ville jeg så gør omkring svamp så har jeg jo så ikke haft blærebetændelse eller nok ikke hved jeg måske i morgen hun/lægen ringer mellem 13-14 omrkign de svar hun nu har + skal så derop igen den 19/4 og have svar på resten omkring min mave blodprøverne og afføringensprøverne hvis de er komme men hun mente kun det tog en uge for alt samme så det håber jeg.Men jeg skal have en stikpille i numsen også salve til skeden og piller også mod svamp.Stikpillen er fordi man godt kan have indre hemmorider inde i anus så for en sikkerhed skyld.
Pyha en tur er ked bang og ondt.Det klør så ikke mere det sviger bare og cykel ned til lægen var ikke sjovt stod op helevejen på cykelen pga det gjorede så ondt derned.
Lægen sagde også de blodprøver jeg har fået tager er leve tal,nye tal,stofskifte,blod % og nogle andre hvis nok men lige dem her jeg kan husk hun sagde det nemlig også hende der tog blodprøverne.
Jeg må ikke spise citrusfrugter,juice blodrig kost f.s røde bøffer.lam.lever.tatar og lignede også c-vitamin 3 døgn før afføringensprøverne den er så pyha nem nok.
7 døgn før må jeg ikke have indtaget acetylsalicylsyre lignende produkter f.ek kodimagnyl.idotyl.albyl.nsaid,magnyl og treo da disse kan give falsk positivt resultat.den er også nem nok for tager kun pamoler og kodiner til natten og morgen.
Anmeld