alder ved dåb/navngivning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Janni.

Kay skriver:

ja... sad lige og tænkte på hvad tid man mon skal op for at være først i køen  og forestillede mig med en kop te i en sovepose og vinter jakke... kl 5 om morgenen på en klap stol

Og hvis det er de retter personer i køen, så er kl 5 ret sent på dagen at stille sig i kø haha.. 

Men jeg kan sagtens se det for mig. 

Håber i får booket til den rette tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Kay

Janni. skriver:

Og hvis det er de retter personer i køen, så er kl 5 ret sent på dagen at stille sig i kø haha.. 

Men jeg kan sagtens se det for mig. 

Håber i får booket til den rette tid. 

tak

Anmeld

4. april 2012

sne190810

Kay skriver:

spændende har ikke hørt før om folk der vælger til så sent... men så havde i vel udfyldt navngivnings papire tidligere?? for er der ik noget med at de skal være udfyldt senest 6 måneder efter fødslen??

Jo, jo det havde vi skam ordnet længe inden da Det er nemlig 6 måneder efter de er født, at de skal være navngivet. Så de kan få sygesikringkort osv.

Anmeld

4. april 2012

Kay

sne190810 skriver:

Jo, jo det havde vi skam ordnet længe inden da Det er nemlig 6 måneder efter de er født, at de skal være navngivet. Så de kan få sygesikringkort osv.

ok

Anmeld

4. april 2012

TbCp

Kay skriver:

tja... ingen grund til stress håber i nyder dagen når den kommer

Nej vi skal nok nå det han skal også lige være helt ovenpå og kunne klare en masse mennesker, så engang ud i fremtiden

Anmeld

4. april 2012

Kay

TbCp skriver:

Nej vi skal nok nå det han skal også lige være helt ovenpå og kunne klare en masse mennesker, så engang ud i fremtiden

ligenetop og så passer det vel også med lidt lækkert somer vejr

Anmeld

4. april 2012

L&V

Kay skriver:

øv det er jeg ked af at høre

Ja det var rigtig træls og super synd for hende, hun ku slet ikke finde ro. hvis vi ku ha fået det som vi ville ha det så havde vi hentet til hun var 5-6 måneder

Anmeld

4. april 2012

cnmigo

Emma er fra 1. august 2007 - hun blev døbt i slutningen af september 2007.

Simon er fra 2. oktober 2010 - han blev døbt i slutningen af november 2010.

Hvorfor så tidligt? Så blev det overstået Ej, ved ikke helt hehe. Emma tænkte vi bare det skulle være inden det blev efterår og koldt

Simon skulle være inden jul da han skulle opereres i januar og vi ville ikke vente til herefter for så kom vi helt hen i februar/marts og så endte det jo med at knejten snart selv kunne gå op til døbefonden

Anmeld

5. april 2012

Kay

cnmigo skriver:

Emma er fra 1. august 2007 - hun blev døbt i slutningen af september 2007.

Simon er fra 2. oktober 2010 - han blev døbt i slutningen af november 2010.

Hvorfor så tidligt? Så blev det overstået Ej, ved ikke helt hehe. Emma tænkte vi bare det skulle være inden det blev efterår og koldt

Simon skulle være inden jul da han skulle opereres i januar og vi ville ikke vente til herefter for så kom vi helt hen i februar/marts og så endte det jo med at knejten snart selv kunne gå op til døbefonden

og hvordan var det som forældre med en lille en og en masse at lave??

Anmeld

5. april 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kay skriver:

ooseen

vi kommer til at være flere... vo fejre vores vielse samtidig... så der kommer til at være lidt flere med....

Så er der os en ekstra anledning til at feste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.