alder ved dåb/navngivning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Janni.

Kay skriver:

så i valgte først efter han var født??

Jeps det gjorde vi. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Kay

Janni. skriver:

Jeps det gjorde vi. 

må høre på kontoret hvor meget der bliver booket tidligt om efteråret... fik lidt stress da jeg i mandags så at folk sad i kø ude foran for at booke... og man kan booke et år før...

Anmeld

4. april 2012

Frk.S

Kay skriver:

hvorfor valgte i lige netop der??

Jamen det gjorde vi fordi vi ikke synes det skulle være i december (da der er så mange andre arrangementer).
Vi kunne ikke rigtig nå at planlægge det til tidligere, da vi først begyndte at snakke seriøst om det da hun var en måneds tid. Og vi synes så heller ikke det skulle være meget senere end de der ca. 4 mdr.

Anmeld

4. april 2012

Janni.

Kay skriver:

må høre på kontoret hvor meget der bliver booket tidligt om efteråret... fik lidt stress da jeg i mandags så at folk sad i kø ude foran for at booke... og man kan booke et år før...

Åh ja, det kan jeg godt forestille mig. Tror bestemt der er rift om de beboerhuse. Det er der ihvert fald hvor min veninde bor. 

Anmeld

4. april 2012

Kay

Frk.S skriver:

Jamen det gjorde vi fordi vi ikke synes det skulle være i december (da der er så mange andre arrangementer).
Vi kunne ikke rigtig nå at planlægge det til tidligere, da vi først begyndte at snakke seriøst om det da hun var en måneds tid. Og vi synes så heller ikke det skulle være meget senere end de der ca. 4 mdr.

her vil hun være omkring de 4 måneder i december... så vi er lige vævende om det skal være før eller efter...

Anmeld

4. april 2012

Kay

Janni. skriver:

Åh ja, det kan jeg godt forestille mig. Tror bestemt der er rift om de beboerhuse. Det er der ihvert fald hvor min veninde bor. 

jeps... det er jo billigt og et virkelig lækkert hus...  men nu er det jo også konfirmations tid lige nu... og om et år så tror det er derfor de sidder i kø... hihi

Anmeld

4. april 2012

Janni.

Kay skriver:

jeps... det er jo billigt og et virkelig lækkert hus...  men nu er det jo også konfirmations tid lige nu... og om et år så tror det er derfor de sidder i kø... hihi

Åh før vi ser os om så er det jo dig og mig der forsøger at booke til konfirmation  

Anmeld

4. april 2012

Kay

Janni. skriver:

Åh før vi ser os om så er det jo dig og mig der forsøger at booke til konfirmation  

ja... sad lige og tænkte på hvad tid man mon skal op for at være først i køen  og forestillede mig med en kop te i en sovepose og vinter jakke... kl 5 om morgenen på en klap stol

Anmeld

4. april 2012

Dorthe1986

Kay skriver:

ogvvibbebesbestbestibestilbestiltbestilffrfrakkokokkokkkokkekøkkekokkekokkeno

hvordan var det at skulle overskue alle festlighedderne så tidligt som ny mor??

Altså nu var jeg også så heldig at min bror har en gildesal vi lånte, og vi fik mad fra kokken og jomfruen og mig og min mor lavede kager aftenen forinden invitationer havde jeg gjort færdig inden fødslen... så synes ikke det var så slemt igen (eller måske jeg har glemt det )

Men altså fik også meget hjælp og støtte fra min familie især min elskede mor

Anmeld

4. april 2012

Kay

Dorthe1986 skriver:

Altså nu var jeg også så heldig at min bror har en gildesal vi lånte, og vi fik mad fra kokken og jomfruen og mig og min mor lavede kager aftenen forinden invitationer havde jeg gjort færdig inden fødslen... så synes ikke det var så slemt igen (eller måske jeg har glemt det )

Men altså fik også meget hjælp og støtte fra min familie især min elskede mor

oki lydder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.