Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: jaa jeg fatter heller ikke hvorfor de ser så lækre ud og dufter dejligt men nej min mon kan ikke døje dem må have nye smagsløg
jaa jeg fatter heller ikke hvorfor de ser så lækre ud og dufter dejligt men nej min mon kan ikke døje dem må have nye smagsløg
HAhah ja må du vist hellere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: hahaha NOT ME ! COCA COLA JA TAK (men du har dælme et udvalg af sodavand) MUMS jeg hopper lige på tungen
hahaha NOT ME !
COCA COLA JA TAK
(men du har dælme et udvalg af sodavand)
MUMS jeg hopper lige på tungen
Hahaha, man bor vel tæt på grænsen af en grund Og så holder jeg fest på lørdag, så der skal være lidt af hvert
rikkeregnbue skriver: Hahaha, man bor vel tæt på grænsen af en grund Og så holder jeg fest på lørdag, så der skal være lidt af hvert
ER DET DERFOR DU GIDER BO DER ???
hahha
Ej .. Er det første fest som mor ? Det bliver spændende
An&Jo skriver:Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt.. Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..
AalborgPigen skriver: ER DET DERFOR DU GIDER BO DER ??? hahha Ej .. Er det første fest som mor ? Det bliver spændende
Det er første fest jeg holder som mor, ja... Men nej, ellers er det ikke første fest Jeg er en lille fest-abe, desværre. Men jeg har det sådan, at hver 3 uge (medmindre der sker noget bestemt før) må jeg gerne tage en tur i byen en lørdag
Hehehehe, ja da! Bor her KUN for det Kender jo for pokker ikke andet end her Jo, har boet nær Kolding engang, det var ikke lige min kop te
Æbleskiver, chokolade og iskold appelsinjuice
rikkeregnbue skriver: Det er første fest jeg holder som mor, ja... Men nej, ellers er det ikke første fest Jeg er en lille fest-abe, desværre. Men jeg har det sådan, at hver 3 uge (medmindre der sker noget bestemt før) må jeg gerne tage en tur i byen en lørdag Hehehehe, ja da! Bor her KUN for det Kender jo for pokker ikke andet end her Jo, har boet nær Kolding engang, det var ikke lige min kop te
Man bestemmer helt selv jo Bare man har det godt, og hygger sig
Kolding, det lyder sku også lidt skod
AalborgPigen skriver: Man bestemmer helt selv jo Bare man har det godt, og hygger sig Kolding, det lyder sku også lidt skod
Hahaha, altså.. Storcentret var nok mit favorit sted
Jep, men da jeg er ung mor er der MANGE som kommer med: "Du går for meget i byen" BLAAAA.. Selvom man er ung mor, kan man godt have et liv ved siden af - men ikke ifølge så mange andre
rikkeregnbue skriver: Hahaha, altså.. Storcentret var nok mit favorit sted Jep, men da jeg er ung mor er der MANGE som kommer med: "Du går for meget i byen" BLAAAA.. Selvom man er ung mor, kan man godt have et liv ved siden af - men ikke ifølge så mange andre
Hahah Typisk pige ting ...
Altså jeg kan ikke kommentere på det .. Jeg er ikke mor, og helt ung er jeg heller ikke og jeg aner ikke hvordan det fungerer inden for mor verdenen..Men jeg går ikke selv i byen særlig tit... Gjorde jeg før jeg fik en kæreste, men nu er jeg nok røv kedelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128