Hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.148 visninger
64 svar
0 synes godt om
1. april 2012

An&Jo

Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt..

Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt..

Heldige, jeg sidder her med en flaske vand... Det er sgu lidt tamt ved siden af dine lækre sager

Anmeld

1. april 2012

MariaJ

An&Jo skriver:

Mmmmm, det lyder godt. Her står den på hjemmebagte kanelsnegle lidt senere, når Johanna sover.

Anmeld

1. april 2012

Mamalou

Jeg hygger med mandler ristet i soya og lidt chilisauce, og en pepsimax. Mandlerne var et eksperiment og slet ikke så tosset - selvom kage nu heller ikke lyder tosset

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Heldige, jeg sidder her med en flaske vand... Det er sgu lidt tamt ved siden af dine lækre sager

hihi.. undskyld

men vand er da også godt..

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

MariaJ skriver:

Mmmmm, det lyder godt. Her står den på hjemmebagte kanelsnegle lidt senere, når Johanna sover.

årh, jeg ville bytte alt mit for hjemmebagte kanelsnegle..

Anmeld

1. april 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Jeg hygger med mandler ristet i soya og lidt chilisauce, og en pepsimax. Mandlerne var et eksperiment og slet ikke så tosset - selvom kage nu heller ikke lyder tosset

uhh, det lyder nu ellers os lækkert..

Anmeld

1. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

hihi.. undskyld

men vand er da også godt..

Tjah det er rigtigt, men ihh hvor kunne jeg godt drikke en cola

Anmeld

1. april 2012

Clisolka

Jeg har en pringles som jeg vil hygge lidt med i aften - for en gangs skyld, og saftevand  Det er syndedag i dag 

Anmeld

1. april 2012

Mamalou

MariaJ skriver:

Kan godt lide at høre, at vi ikke er de eneste, der "hygger" når ungerne er kommet til køjs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.