Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver:Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt.. Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..
An&Jo skriver: Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt.. Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..
Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt.. Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..
Mmmmm, det lyder godt. Her står den på hjemmebagte kanelsnegle lidt senere, når Johanna sover.
Jeg hygger med mandler ristet i soya og lidt chilisauce, og en pepsimax. Mandlerne var et eksperiment og slet ikke så tosset - selvom kage nu heller ikke lyder tosset
tarkoflen skriver: Heldige, jeg sidder her med en flaske vand... Det er sgu lidt tamt ved siden af dine lækre sager
Heldige, jeg sidder her med en flaske vand... Det er sgu lidt tamt ved siden af dine lækre sager
MariaJ skriver: Mmmmm, det lyder godt. Her står den på hjemmebagte kanelsnegle lidt senere, når Johanna sover.
Mamalou skriver: Jeg hygger med mandler ristet i soya og lidt chilisauce, og en pepsimax. Mandlerne var et eksperiment og slet ikke så tosset - selvom kage nu heller ikke lyder tosset
An&Jo skriver:hihi.. undskyld men vand er da også godt..
Jeg har en pringles som jeg vil hygge lidt med i aften - for en gangs skyld, og saftevand Det er syndedag i dag
Kan godt lide at høre, at vi ikke er de eneste, der "hygger" når ungerne er kommet til køjs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128