Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Hahahah! Jo bestemt Jeg spiser dumle lige nu, og drikker pepsi! Om lidt overvejer jeg at åbne den plade marabou som ligger og kigger på mig...
Hahahah! Jo bestemt
Jeg spiser dumle lige nu, og drikker pepsi!
Om lidt overvejer jeg at åbne den plade marabou som ligger og kigger på mig...
Dumle
Pepsi
Marabou MUMS
Jeg spiser ikke ting der er ligesom karamel .. Og drikker slet ikke Pepsi.. men vil gerne smage din plade
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: hihihihi vi købe en stor pakke i netto.. til daniel lidt hygge og til kæreste og hans madpakke men hvad fanden han er også kun 36 hihihihi
hihihihi vi købe en stor pakke i netto.. til daniel lidt hygge og til kæreste og hans madpakke men hvad fanden han er også kun 36 hihihihi
Den købte jeg også.: Den med 10 stk
Ja alder har ingen grænse for mælkensnitte
An&Jo skriver: Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt.. Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..
Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt.. Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..
AalborgPigen skriver: Den købte jeg også.: Den med 10 stk Ja alder har ingen grænse for mælkensnitte
nej det har den ikke bare jeg ikke skal smage
så er det godt jeg har to der vil for mig hihihi
Saltstænger og en iskold Coca cola.
En nødvendighed efter at have været vågen i knap 24 timer, hvor vi har fejret min 25 års fødselsdag med tapas og oksemørbrad efterfulgt af en bytur, hvor jeg først landede i min egen seng kl. 9.00 imorges
AalborgPigen skriver: Dumle Pepsi Marabou MUMS Jeg spiser ikke ting der er ligesom karamel .. Og drikker slet ikke Pepsi.. men vil gerne smage din plade
Jeg direkte FORGUDER det menneske der har opfundet karamel - og marabou
Jeg har også sprite, fanta, fanta exotic, coca cola ? (Man skal vel have nok )
Du må hellere end gerne smage, bare kom!
B&J skriver: nej det har den ikke bare jeg ikke skal smage så er det godt jeg har to der vil for mig hihihi
Ja nemlig Det er ellers så godt. Hvis man kan lide det
AalborgPigen skriver: Ja nemlig Det er ellers så godt. Hvis man kan lide det
jaa jeg fatter heller ikke hvorfor de ser så lækre ud og dufter dejligt men nej min mon kan ikke døje dem må have nye smagsløg
rikkeregnbue skriver: Jeg direkte FORGUDER det menneske der har opfundet karamel - og marabou Jeg har også sprite, fanta, fanta exotic, coca cola ? (Man skal vel have nok ) Du må hellere end gerne smage, bare kom!
hahaha NOT ME !
COCA COLA JA TAK
(men du har dælme et udvalg af sodavand)
MUMS jeg hopper lige på tungen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128