Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Mums det lyder lækkert! Hvilken slags chilisovs bruger du?
Mums det lyder lækkert! Hvilken slags chilisovs bruger du?
Super gode. Jeg bruger en sød chili sauce, hvis det siger dig noget? Mandlerne skal ristes på panden først, hvorefter man vender dem i soya og chilisauce. Jeg blander de to ting sammen inden de kommer på panden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Kan stærkt anbefales. Arbejder på at smide nogle kg, så det er et rigtig godt alternativ til de søde sager
Kan stærkt anbefales. Arbejder på at smide nogle kg, så det er et rigtig godt alternativ til de søde sager
An&Jo skriver: man må gerne synde engang imellem..
man må gerne synde engang imellem..
Det må man nemlig
MariaJ skriver: Nej, måske ikke helt i "familie ånden", men hvor er det bare dejligt at smække fødderne op og have voksenaftenhygge, når små pilfingre sover deres skønhedssøvn. Og så bliver der så meget mere kage til os
Nej, måske ikke helt i "familie ånden", men hvor er det bare dejligt at smække fødderne op og have voksenaftenhygge, når små pilfingre sover deres skønhedssøvn. Og så bliver der så meget mere kage til os
Jeg kan ikke være mere enig
Pepsi Twist, dumle og disney channel.
Det fortjener jeg efter en kamp på 1 time med en meget sur og overtræt prinsesse
An&Jo skriver: ja altså jeg mangler os stadig et par kg, måske man skulle prøve.. Men søndag må jeg gerne synde, for ellers klarer jeg ikke en hel uge i skolen med folk omkring mig der sidder og spiser søde sager..
ja altså jeg mangler os stadig et par kg, måske man skulle prøve.. Men søndag må jeg gerne synde, for ellers klarer jeg ikke en hel uge i skolen med folk omkring mig der sidder og spiser søde sager..
Man skal også have lov en dag ind i mellem, men jeg var i byen og fik godt med alkohol inden bords i fredags, så både fredag og lørdag var "ødelagte" ift kuren. Så derfor står den på mandler i aften
An&Jo skriver: Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt.. Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..
Jeg sidder her med et stykke hjemmebagt kage, som sønnen havde med hjem fra sin oldemormor på faderens side, og sikke det smager godt.. Derudover så er der M&M's anthon berg påskeæg, og grøn light sodavand..
Jeg tror jeg vil begive mig ud i flødeboller, dippedutter og dip, blandet slik ...
Og noget sodavand jeg fandt i netto med granatæble Alt i mens jeg ser terminator salvation, det er ikke lige min type film.. Men der er ikke andet. Og manden spiller pt.. Så må jeg underholde mig selv med godter og film
AalborgPigen skriver: Jeg tror jeg vil begive mig ud i flødeboller, dippedutter og dip, blandet slik ... Og noget sodavand jeg fandt i netto med granatæble Alt i mens jeg ser terminator salvation, det er ikke lige min type film.. Men der er ikke andet. Og manden spiller pt.. Så må jeg underholde mig selv med godter og film
Vil gerne smage lidt af din dip! Haha
Mamalou skriver: Super gode. Jeg bruger en sød chili sauce, hvis det siger dig noget? Mandlerne skal ristes på panden først, hvorefter man vender dem i soya og chilisauce. Jeg blander de to ting sammen inden de kommer på panden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128