pasta retter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.620 visninger
39 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Koen.

Hej piger

Vi elsker pasta herhjemme så kunne godt bruge lidt nye retter udover påstå m. Kødsovs

Kom med nogle lækre pasta retter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Clisolka

tanja. skriver:

Hej piger

Vi elsker pasta herhjemme så kunne godt bruge lidt nye retter udover påstå m. Kødsovs

Uhh Tanja, du skal lige tjekke den tråd jeg lige har lagt herind, hvis i er til spinat, laks og bacon - men jeg har ingen anelse om hvad den hedder 

Anmeld

1. april 2012

Koen.

Babymor2010 skriver:

Uhh Tanja, du skal lige tjekke den tråd jeg lige har lagt herind, hvis i er til spinat, laks og bacon - men jeg har ingen anelse om hvad den hedder 

Uh det vil jeg da gøre, vi spiser faktisk alle 3 næsten alt så der er meget lidt vi ikke kan lide

Anmeld

1. april 2012

ønskebørn74

tanja. skriver:

Hej piger

Jeg laver en med bacon og kylling i små stykker.. Blegselleri, løg og champignoner.. Tomat på dåse og hvidløg.. smages til med friskkværnet peber og salt... Frisk pasta til er bedst.. Mums..

Anmeld

1. april 2012

Mamalou

Her hjemme elsker vi også pasta. Jeg har en god opskrift på skinkepasta - den elsker vi nok mest

Du skal bruge:

1 pk skinketern, 1 ds hakket tomater, 1 glas champignon m/væde, 1 pk bacon i skiver, 1 pk revet ost, 1 løg, 250 ml madlavningsfløde. Paprika, oregano, basilikum, salt og peber. Pastaskruer ca. en halv pose. 

Saucen laves af løg, de hakkede tomater, champignon, fløde og krydderier. Pastaen koges og lægges i et ildfast fad og saucen hældes over. Skinken blandes i. Retten toppes med osten og bacon, og kommes i ovnen i 30 min ved 190 grader. 

Retten smager rigtig godt og er rigtig børnevenlig  

Spørg hvis du er i tvivl - jeg håber jeg fik det hele med

Vh. Louise

Anmeld

1. april 2012

Sofia

Carbonara eller kokosmælk med karry!!

Anmeld

1. april 2012

Koen.

ønskebarn74 skriver:

Jeg laver en med bacon og kylling i små stykker.. Blegselleri, løg og champignoner.. Tomat på dåse og hvidløg.. smages til med friskkværnet peber og salt... Frisk pasta til er bedst.. Mums..

Nøj det skal prøves lyder vildt mums, laves det bare som en kødsovs eller hvordan?

Anmeld

1. april 2012

Koen.

Mamalou skriver:

Her hjemme elsker vi også pasta. Jeg har en god opskrift på skinkepasta - den elsker vi nok mest

Du skal bruge:

1 pk skinketern, 1 ds hakket tomater, 1 glas champignon m/væde, 1 pk bacon i skiver, 1 pk revet ost, 1 løg, 250 ml madlavningsfløde. Paprika, oregano, basilikum, salt og peber. Pastaskruer ca. en halv pose. 

Saucen laves af løg, de hakkede tomater, champignon, fløde og krydderier. Pastaen koges og lægges i et ildfast fad og saucen hældes over. Skinken blandes i. Retten toppes med osten og bacon, og kommes i ovnen i 30 min ved 190 grader. 

Retten smager rigtig godt og er rigtig børnevenlig  

Spørg hvis du er i tvivl - jeg håber jeg fik det hele med

Vh. Louise

Uhmm, den skal helt sikkert os prøves, bliver helt sulten

Anmeld

1. april 2012

Koen.

Sofia skriver:

HHaHarCarbonara eller kokosmælk med karry!!

Har du et par opskrifter

Anmeld

1. april 2012

tarkoflen

Jeg eeeeelsker madprogrammer og jeg sad og så dette i dag, og den her pasta ret så super lækker ud! Jeg tænker, at jeg ville lave dem som canaloni, for jeg tror ikke, at man kan få de der kæmpe skaller herhjemme

http://www.mylifetime.com/shows/cook-yourself-thin /recipes/stuffed-shells

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.