Familien glemte min datters fødselsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

DK

Uf, den svider den her tråd. Fordi jeg også er sådan en søster som ville "glemme" min små niecer og nevø'ers fødselsdag.

Altså. Jeg ville ikke glemme det, men jo, det ville jeg alligevel. Det er ikke fordi de, den enkelte niece/nevø, ikke er vigtig. De er MEGET vigtige og jeg ELSKER dem. Det er fordi at den ene dag tager den anden og det der med datoer og huske osv. det er jeg VILDT dårlig til. Så sent som sidst jeg var til SP kunne hun ikke finde min knægt i systemet fordi jeg havde givet hende forkert dato på hans fødselsdag. Altså helt ærligt.... Det er muligt at jeg næsten er jurist, men der er sgu ikke langt fra geni til tåbe i min hjerne

MEN, det betyder ikke at de ikke er vigtige. Det betyder blot at jeg er en spasser til det med datoer. Ikke at de ikke er vigtige.

Kys og knus.

For at svare på dit spm: Nej, jeg ville ikke blive skuffet, jeg husker det nemlig heller ikke selv måske...

For at forsvare mig selv så husker jeg altid at komme når jeg er inviteret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

bette bebs

MortilElias2010 skriver:

Du behøver ikke nævne det, det skal nok gå op for dem og desto mere skyldige vil de føle sig

Jeg havde det lidt sådan ved min søns 1 års fødselsdag. Min mor havde bestilt en ferie til Tenerife på hans fødselsdag og de ville rejse dagen før og være væk i to uger sammen med to af mine søskende, som selvf. gerne ville med. Det var en weekend så det blev selvf. på dagen vi ville fejre det. For mit vedkommende ville jeg aldrig have planlagt en rejse den dag som bedsteforældre, det er jo til at tænke sig til vi ville fejre ham den dag. Jeg syntes det er en stor dag.

Da han blev 2 år kom mine forældre to en halv time for sent til hans fødselsdag og hilste slet ikke på mandens familie da de endelig ankom

Ak ja.. er blevet skuffet og ked af det mange gange af de to i mit liv, så man skulle tro jeg var vant til det - men det gør stadigvæk ondt. Og det påvirker også min mand for han kan se hvor ked af det jeg bliver.

Det er svært at forholde sig til at sådan "er de bare.."

oh f... ved hvordan du har det, min egen familie har nok i sig selv og svigermekanikken har nok i al den sygedom som de ikke selv fejler? Super.

Anmeld

30. marts 2012

bette bebs

hellehm skriver:

oh f... ved hvordan du har det, min egen familie har nok i sig selv og svigermekanikken har nok i al den sygedom som de ikke selv fejler? Super.

Og desværre har min  familie en tendens til at fyre en masse lort af, som vi internt forstår, men som efter 11 år stadig såre min mand. "men sådan er de bare..." Ja det er squ en svær sætning og desværre alt for brugt herhjemme

Anmeld

30. marts 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Jeg har det bedste forhold til min familie og vi snakker meget sammen. Jeg har en stor familie, så derfor også en del fødselsdage der skal holdes styr på. Jeg er egentlig ikke sur over det, overhoved, men skuffet. Kun en af mine søstre og min svigerinde ønskede os tillykke med min datters 1 års fødselsdag.

Jeg kunne ikke dy mig, og skrev til min lille søster at min datter havde fødselsdag igår. Hun undskyldte selvfølgelig for at have glemt det og forstod ikke at jeg ikke havde sagt det til hende.. men altså.. jeg ringer jo ikke dem alle op og fortæller at min datter har fødselsdag... det ville da virke fjollet..

Men hun havde en skøn dag, men svigerfamilien. Næste uge skal hun så fejres af min familie.

Hvordan ville I have det hvis jeres familie glemte dit barns 1 års fødselsdag? Ville I blive sure eller bare skuffet?

Jeg ville blive virkelig ked af det, jeg husker deres så skal de sku også huske vores andres!,

Da vi kom hjem med Levi fra hospitalet, havde både min og svigerne glemt at købe en stork, jeg kan love dig for jeg blev skuffet og er det stadig, det er bare ikke noget man glemmer! for det betyder noget for mig, sådan noget skal bare stå der....

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Jeg ville blive virkelig ked af det, jeg husker deres så skal de sku også huske vores andres!,

Da vi kom hjem med Levi fra hospitalet, havde både min og svigerne glemt at købe en stork, jeg kan love dig for jeg blev skuffet og er det stadig, det er bare ikke noget man glemmer! for det betyder noget for mig, sådan noget skal bare stå der....

Ja, sådan har det jeg altså også lidt.. Jeg er selv god til at huske fødselsdage, selvom jeg har en masse at holde styr på, + at jeg kan kærestens families fødselsdage.. jeg har aldrig glemt at skrive tillykke til et af mine egne familie medlemmer. Men grunden til at jeg startede denne tråd herinde, var lidt at finde ud af om det var ok at jeg sidder med den her følelse af skuffelse, selvom det "bare" er en 1 års fødselsdag. Og jeg kan forstå at meningerne er forskellige, men langt de fleste ville blive som jeg selv - både ked og enormt skuffet.

Jeg kan godt forstå du blev skuffet

Anmeld

30. marts 2012

MorDk

Jeg ville altså blive ret skuffet hvis den nærmeste familie ikke huskede dagen... 

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg ville altså blive ret skuffet hvis den nærmeste familie ikke huskede dagen... 

Det er da rart at jeg ikke er den eneste.... men meningerne er forskellige har jeg fundet ud af i denne tråd.. Vi er jo forskellige og sådan er det bare. Jeg synes bare det havde været rart at familien ringede eller skrev på selve dagen, for selvfølgelig ved jeg at de vil sige tillykke med hende i næste uge.. men nu havde hun jo fødselsdag igår, og jeg har følelsen af at hun blev glemt.. jeg synes også det er helt okay at være skuffet.

Anmeld

31. marts 2012

lio

Anonym skriver:

For at gøre det kort, så er det fint nok at du har en anden mening end jeg, men du behøver ikke at rulle øjne af det. Det synes jeg ærligtalt er uforskammet.

Jeg kan godt se hvad du mener, men når jeg er i en søskendeflok som er utrolig tætte og snakker sammen utrolig tit, så håbede jeg da på at hører fra dem.. det er jo ikke ualmindeligt at man ønsker sin niece tillykke med fødselsdagen, uanset hvor gammel hun er.. ellers er der da noget jeg har misset..

Jeg tror du har misforstået mig helt.  Jeg ruller bestemt ikke øjne af dig.

Hvis det er denne smiley "" du tænker på så har JEG ikke opfattelsen af den ruller øjne men en smiley som tænker "hmm.."

(tror efterhånden smileys herinde er svære at bruge fordi alle "læser" dem forskelligt og tillægger dem forskellige betydinger).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.