Familien glemte min datters fødselsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

sandorff

jeg var blevet total "pisst"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg har det bedste forhold til min familie og vi snakker meget sammen. Jeg har en stor familie, så derfor også en del fødselsdage der skal holdes styr på. Jeg er egentlig ikke sur over det, overhoved, men skuffet. Kun en af mine søstre og min svigerinde ønskede os tillykke med min datters 1 års fødselsdag.

Jeg kunne ikke dy mig, og skrev til min lille søster at min datter havde fødselsdag igår. Hun undskyldte selvfølgelig for at have glemt det og forstod ikke at jeg ikke havde sagt det til hende.. men altså.. jeg ringer jo ikke dem alle op og fortæller at min datter har fødselsdag... det ville da virke fjollet..

Men hun havde en skøn dag, men svigerfamilien. Næste uge skal hun så fejres af min familie.

Hvordan ville I have det hvis jeres familie glemte dit barns 1 års fødselsdag? Ville I blive sure eller bare skuffet?

Jeg ville blive meget skuffet

men nu ved du hvad du kan give i julegave, en kalender med billeder af din datter hvor du har skrevet ALLE fødselsdage i

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Jeg ville blive meget skuffet

men nu ved du hvad du kan give i julegave, en kalender med billeder af din datter hvor du har skrevet ALLE fødselsdage i

Hihi... se, det var slet ikke en dårlig idé..

Anmeld

30. marts 2012

2721

Anonym skriver:

Ja, jeg har godt tænkt på at at smide en kommentar på FB, i stil med: "Tak for lykønkningerne til min datter på hendes fødselsdag igår.."
Alle mine søskende er derinde og vil komme til at læse den..

Det lyder som en go ide

Anmeld

30. marts 2012

Thalia

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke synes at 1 års fødselsdage er så skelsættende.Så jeg ville ikke blive skuffet.

For mig er det langt vigtigere at børn bliver husket når de selv er gamle nok til at forstå hvad en fødselsdag er.

Eksempelvis gør det en verden til forskel for min 4 årige hvis nogen ringer til ham og ønsker ham tillykke - eller endnu bedre, sender ham et fødselsdagskort med posten.

Anmeld

30. marts 2012

Gaia

Jeg ville blive vildt skuffet. Så kan godt forstå dig. 

Anmeld

30. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg har det bedste forhold til min familie og vi snakker meget sammen. Jeg har en stor familie, så derfor også en del fødselsdage der skal holdes styr på. Jeg er egentlig ikke sur over det, overhoved, men skuffet. Kun en af mine søstre og min svigerinde ønskede os tillykke med min datters 1 års fødselsdag.

Jeg kunne ikke dy mig, og skrev til min lille søster at min datter havde fødselsdag igår. Hun undskyldte selvfølgelig for at have glemt det og forstod ikke at jeg ikke havde sagt det til hende.. men altså.. jeg ringer jo ikke dem alle op og fortæller at min datter har fødselsdag... det ville da virke fjollet..

Men hun havde en skøn dag, men svigerfamilien. Næste uge skal hun så fejres af min familie.

Hvordan ville I have det hvis jeres familie glemte dit barns 1 års fødselsdag? Ville I blive sure eller bare skuffet?

Hvis det var nær familie, fx bedsteforældre og søskende så ville jeg være dybt rystet og skuffet.

Hvis det var længere ude familie ville jeg nok bare trække på skulderne...

Anmeld

30. marts 2012

LR85

Anonym skriver:

Den er nemlig svær, for selvfølgleig er du skuffet. øv også a de ikke selv huskede det.

og samtidig, så kan jeg bare heller ikke huske alle fødselsdage, og hvis i har en stor familie, så er det måske sværere.

Kan godt forstå din ærgelse, men håber du kan tilgive dem, selvom de burde have husket det.

Tænker i heller ikke har snakket om 'ej ja, nu skal vi jo også snart holde fødselsdag og lign' med dem.

Anmeld

30. marts 2012

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Hihi... se, det var slet ikke en dårlig idé..

nej så er der ingen undskyldning- og det vil jo også være en kæmpe hjælp, jeg synes selv det er en genial ide´

Anmeld

30. marts 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja, jeg har godt tænkt på at at smide en kommentar på FB, i stil med: "Tak for lykønkningerne til min datter på hendes fødselsdag igår.."
Alle mine søskende er derinde og vil komme til at læse den..

Uha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.