Familien glemte min datters fødselsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2012

Sakris

Anonym skriver:

Jeg tænker selvfølgelig også at det er meget almindeligt og okay at blive det.. for selvom det er en 1 års fødselsdag, er den jo ikke mindre betydelig end en andens...?
Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal sige noget eller bare lade det ligge til de selv finder ud af det?

Selv mine nærmeste veninder ønskede hende tillykke. Det er pinligt at familien så glemmer det..

Jeg har i øvrigt selv oplevet at blive "glemt" af noget nært familie, da jeg flyttede hjemmefra. 

Ville ikke selv bringe det på banen. Men ville nok nævne det hvis de lige pludselig kom på det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Bonde-liv skriver:

jeg glemte min egen datters 1 års fødselsdag kom først i tanke om det hen af formiddagen

hahah.. nej den var pinlig. men jeg glemmer også mine niecers og nevøers fødselsdage. min mors, fars.. ´jeg tror bare jeg er den der viser min altoverskyggende kærlighed til dem hver dag og ikke dato mæssigt. selvfølgelig at personen´føle sig vigtig og de skal da også huske den. men iogmed jeg selv er et glemmehoved så ved jeg jo bare at det ikke betyder de er mindre værd for mig af den grund.

nej jeg vil ikke blive skuffet

men fedt i havde en god dag og kan sagtnes sætte mig ind i stikket af en småskuffelse

Hehe.. den havde jeg så ikke hørt før.. Men igen, der er bare nogen der er gode til at huske datoer.. Og nu ved jeg, at største delen af min familie som regel har travlt med arb. osv. så derfor sidder jeg ikke og er sur over det, men kan alligevel ikke lade være med at være skuffet...

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Jeg har i øvrigt selv oplevet at blive "glemt" af noget nært familie, da jeg flyttede hjemmefra. 

Ville ikke selv bringe det på banen. Men ville nok nævne det hvis de lige pludselig kom på det!

Det er bestemt ikke sjovt at blive glemt.. uanset hvilken forbindelse det er, så er det bare dét at blive glemt... - det er ikke rart.. :/

Jeg tror også bare jeg tier med det, og så nævne det, hvis de selv bringer det på bane...

Anmeld

30. marts 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg tænker selvfølgelig også at det er meget almindeligt og okay at blive det.. for selvom det er en 1 års fødselsdag, er den jo ikke mindre betydelig end en andens...?
Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal sige noget eller bare lade det ligge til de selv finder ud af det?

Selv mine nærmeste veninder ønskede hende tillykke. Det er pinligt at familien så glemmer det..

Du behøver ikke nævne det, det skal nok gå op for dem og desto mere skyldige vil de føle sig

Jeg havde det lidt sådan ved min søns 1 års fødselsdag. Min mor havde bestilt en ferie til Tenerife på hans fødselsdag og de ville rejse dagen før og være væk i to uger sammen med to af mine søskende, som selvf. gerne ville med. Det var en weekend så det blev selvf. på dagen vi ville fejre det. For mit vedkommende ville jeg aldrig have planlagt en rejse den dag som bedsteforældre, det er jo til at tænke sig til vi ville fejre ham den dag. Jeg syntes det er en stor dag.

Da han blev 2 år kom mine forældre to en halv time for sent til hans fødselsdag og hilste slet ikke på mandens familie da de endelig ankom

Ak ja.. er blevet skuffet og ked af det mange gange af de to i mit liv, så man skulle tro jeg var vant til det - men det gør stadigvæk ondt. Og det påvirker også min mand for han kan se hvor ked af det jeg bliver.

Det er svært at forholde sig til at sådan "er de bare.."

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Du behøver ikke nævne det, det skal nok gå op for dem og desto mere skyldige vil de føle sig

Jeg havde det lidt sådan ved min søns 1 års fødselsdag. Min mor havde bestilt en ferie til Tenerife på hans fødselsdag og de ville rejse dagen før og være væk i to uger sammen med to af mine søskende, som selvf. gerne ville med. Det var en weekend så det blev selvf. på dagen vi ville fejre det. For mit vedkommende ville jeg aldrig have planlagt en rejse den dag som bedsteforældre, det er jo til at tænke sig til vi ville fejre ham den dag. Jeg syntes det er en stor dag.

Da han blev 2 år kom mine forældre to en halv time for sent til hans fødselsdag og hilste slet ikke på mandens familie da de endelig ankom

Ak ja.. er blevet skuffet og ked af det mange gange af de to i mit liv, så man skulle tro jeg var vant til det - men det gør stadigvæk ondt. Og det påvirker også min mand for han kan se hvor ked af det jeg bliver.

Det er svært at forholde sig til at sådan "er de bare.."

Nej, jeg tier om det og nævner det kun hvis de selv bringer det på bane.. tror også at de vil blive lidt flove.. det ville jeg selv gøre ihvertfald..

Hold da op... kan godt forstå du blev ked og skuffet! Vidste de da ikke at I ville fejre ham på selve dagen, eller bestilte de rejsen fordi den var vigtigere, eller hvad tænkte de? Men hvor er det altså synd..

Anmeld

30. marts 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Nej, jeg tier om det og nævner det kun hvis de selv bringer det på bane.. tror også at de vil blive lidt flove.. det ville jeg selv gøre ihvertfald..

Hold da op... kan godt forstå du blev ked og skuffet! Vidste de da ikke at I ville fejre ham på selve dagen, eller bestilte de rejsen fordi den var vigtigere, eller hvad tænkte de? Men hvor er det altså synd..

Det var bare en ferie, intet andet. Jeg fandt det meget ubetænksomt. Vi gav besked 2 måneder før til vores gæster. Der havde de allerede bestilt den. Men alligevel... datoen, hans allerførste fødselsdag. Og når han så bliver større og ser billederne, så er der ikke eet med nogen fra min familie på. Kun min mands. Men det skal de heldigvis selv svare på, hvis han stiller spørgsmål

Anmeld

30. marts 2012

2721

Jeg kan godt forstå at du blev skuffet.
Hvis det går dig meget på og i er tætte kunne du da godt lige lade en bemærkning falde

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Det var bare en ferie, intet andet. Jeg fandt det meget ubetænksomt. Vi gav besked 2 måneder før til vores gæster. Der havde de allerede bestilt den. Men alligevel... datoen, hans allerførste fødselsdag. Og når han så bliver større og ser billederne, så er der ikke eet med nogen fra min familie på. Kun min mands. Men det skal de heldigvis selv svare på, hvis han stiller spørgsmål

Ja, han vil helt sikkert stille nogle spørgsmål, men fint du kaster bolden videre så.

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Jeg kan godt forstå at du blev skuffet.
Hvis det går dig meget på og i er tætte kunne du da godt lige lade en bemærkning falde

Ja, jeg har godt tænkt på at at smide en kommentar på FB, i stil med: "Tak for lykønkningerne til min datter på hendes fødselsdag igår.."
Alle mine søskende er derinde og vil komme til at læse den..

Anmeld

30. marts 2012

sarahb

Ville blive helt vildt ked af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.