Familien glemte min datters fødselsdag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.150 visninger
47 svar
0 synes godt om
30. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har det bedste forhold til min familie og vi snakker meget sammen. Jeg har en stor familie, så derfor også en del fødselsdage der skal holdes styr på. Jeg er egentlig ikke sur over det, overhoved, men skuffet. Kun en af mine søstre og min svigerinde ønskede os tillykke med min datters 1 års fødselsdag.

Jeg kunne ikke dy mig, og skrev til min lille søster at min datter havde fødselsdag igår. Hun undskyldte selvfølgelig for at have glemt det og forstod ikke at jeg ikke havde sagt det til hende.. men altså.. jeg ringer jo ikke dem alle op og fortæller at min datter har fødselsdag... det ville da virke fjollet..

Men hun havde en skøn dag, men svigerfamilien. Næste uge skal hun så fejres af min familie.

Hvordan ville I have det hvis jeres familie glemte dit barns 1 års fødselsdag? Ville I blive sure eller bare skuffet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2012

Nettemor

Den er svær. Jeg ville nok også blive lidt skuffet men mest hvis det var bedsteforældrenen. For helt ærligt så kan jeg heller ikke holde styr på de 10 nevøer og niecers fødselsdage..  Jeg prøver men de bliver jo ønsket tillykke den dag vi kommer og fejre dem..

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Den er svær. Jeg ville nok også blive lidt skuffet men mest hvis det var bedsteforældrenen. For helt ærligt så kan jeg heller ikke holde styr på de 10 nevøer og niecers fødselsdage..  Jeg prøver men de bliver jo ønsket tillykke den dag vi kommer og fejre dem..

Ja, jeg forstår hvad du mener. Selvfølgelig vil de ønske hende tillykke når de nu skal fejre hendes fødselsdag, men det er bare skuffende at man ikke hører fra dem på selve dagen. Det plejer vi nemlig at gøre alligevel, så der der også derfor jeg sidder og er noget skuffet.
Jeg er ikke sur over det, netop fordi jeg ved der er mange datoer der skal huskes efterhånden, men alligevel lidt øv...

Anmeld

30. marts 2012

MortilElias2010

Jeg ville blive både ked af det og skuffet, det er helt sikkert - også selvom der var mange andre fødselsdage at holde styr på 

Anmeld

30. marts 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Ja, jeg forstår hvad du mener. Selvfølgelig vil de ønske hende tillykke når de nu skal fejre hendes fødselsdag, men det er bare skuffende at man ikke hører fra dem på selve dagen. Det plejer vi nemlig at gøre alligevel, så der der også derfor jeg sidder og er noget skuffet.
Jeg er ikke sur over det, netop fordi jeg ved der er mange datoer der skal huskes efterhånden, men alligevel lidt øv...

Ja det er lidt surt.. Men som sagt er jeg selv mega slem til det.. Især hvis vi ikke lige ser dem i dagene op til.. Eller har lidt meget om ørene..

Anmeld

30. marts 2012

Bonde-liv

jeg glemte min egen datters 1 års fødselsdag kom først i tanke om det hen af formiddagen

hahah.. nej den var pinlig. men jeg glemmer også mine niecers og nevøers fødselsdage. min mors, fars.. ´jeg tror bare jeg er den der viser min altoverskyggende kærlighed til dem hver dag og ikke dato mæssigt. selvfølgelig at personen´føle sig vigtig og de skal da også huske den. men iogmed jeg selv er et glemmehoved så ved jeg jo bare at det ikke betyder de er mindre værd for mig af den grund.

nej jeg vil ikke blive skuffet

men fedt i havde en god dag og kan sagtnes sætte mig ind i stikket af en småskuffelse

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg ville blive både ked af det og skuffet, det er helt sikkert - også selvom der var mange andre fødselsdage at holde styr på 

Jeg tænker selvfølgelig også at det er meget almindeligt og okay at blive det.. for selvom det er en 1 års fødselsdag, er den jo ikke mindre betydelig end en andens...?
Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal sige noget eller bare lade det ligge til de selv finder ud af det?

Selv mine nærmeste veninder ønskede hende tillykke. Det er pinligt at familien så glemmer det..

Anmeld

30. marts 2012

Karo

Jeg ville blive skuffet og ked af det.

Både min famillie og svigerfamillie er meget tæt og da mine børn er de eneste små børn i famillien, ville jeg være skuffet.

Nu har min datter fødselsdag imorgen, og både min famillie og svigerfamillie er inviteret til fødselsdagen. Så de få slet ikke lov til at glemme den

Anmeld

30. marts 2012

Sakris

Jeg var sgu blevet skuffet, hvis enten mine forældre eller søskende glemte min datters fødselsdag. Så ville jeg bede dem om at skrive det i en kalender hvis det er svært at huske. Mest fordi det jo er specielt at have fødselsdag som barn (måske ikke lige 1 år). Men det er den dag der er ens egen. Så håber da de husker det fremover, så dit barn ikke bliver skuffet over at de måske husker nogle af de andres men selv føler sig overset.

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Ja det er lidt surt.. Men som sagt er jeg selv mega slem til det.. Især hvis vi ikke lige ser dem i dagene op til.. Eller har lidt meget om ørene..

Der er bare nogen der er bedre til at huske datoer end andre. Herhjemme, så er det mig der husker kærestens familie medlemmers fødselsdage, da han ikke kan huske dem selv, + at jeg kan alle fra min families fødselsdage.. men kan godt se hvad du mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.