Sidder vi for dyrt i det, hvis.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Det er faktisk netop det planen er Jeg ville bare være sååååååååå øv over at flytte ind og det hele bare er lækkert og BANG, så må jeg spørge min mor om jeg kan hapse et værelse ved hende, fordi vi ikke har råd til det 

Ja det kan jeg godt se... HMMmmm.. Du må lige give mit gamle hoved tænke tid .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Dinna88

Malou&Anders skriver:

Ja kan jeg godt forstå. Kan i ikke få fritid job?

Jeg har netop mistet mit, men har derudover søgt i over 6 mdr Og han har egentlig, men han er slet ikke fastansat, så der kan i princippet gå måneder imellem vagterne. Så det er slet ikke noget vi kan regne med i budgettet.

Anmeld

29. marts 2012

Trine89

Dinna88 skriver:

Det er nemlig virkelig dyrt. Så jeg er glad for at vi begge spiser som vi gør Men hvis man er glad for kød, så er det jo også bare noget man finder plads til i budgettet.

her skal der også være plads til at gøre lidt ekstra engang i mellem, måske tage ud at spise osv, og det er derfor jeg har sat os begge til 1000 kr, fordi så vil der med sikkerhed være overskud

Helt sikkert.. man finder jo hurtigt råd til det som man skal bruge  

Jah selvfølgelig, og især når man er par er det vigtigt der er plads til at man gør lidt ekstra en gang i mellem ellers bliver det sku for kedeligt.. hihi

Anmeld

29. marts 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Rigtig god måde at gøre det på! Jeg laver også madplan for en uge ad gangen, og jagter tilbuddene som var de på farten. Jeg ELSKER det, og er du færdig, man kan spare mange penge!!
Tærter ELSKER jeg, men da det er en lille lejlighed er der ingen ovn, så dem må jeg undvære, hvis jeg flytte derind (længe leve at lave dem ved den kære moder og så spise dem kolde, haha)

Det er jeg glad for - tak for svar!

hvis det er se om i kan få en i gave eller finde en der er billig brugt, en kombiovn sådan en lille en den er altså guld

Anmeld

29. marts 2012

Dinna88

Trine89 skriver:

Helt sikkert.. man finder jo hurtigt råd til det som man skal bruge  

Jah selvfølgelig, og især når man er par er det vigtigt der er plads til at man gør lidt ekstra en gang i mellem ellers bliver det sku for kedeligt.. hihi

Ja, nemlig

Helt klart! Man må godt leve lidt godt, bare en gang i mellem 

Anmeld

29. marts 2012

Dinna88

B&J skriver:

hvis det er se om i kan få en i gave eller finde en der er billig brugt, en kombiovn sådan en lille en den er altså guld

Uh, hvor ville sådan en være elsket  han har sådan en miniovn.. Men den er bogstaveligt talt MINI! Der kan virkelig ikke være en tærte i den, og det er jeg ret indebrændt over Jeg har også aftalt med min kæreste moder at jeg kommer een gang om ugen og bager boller ved hende Jeg kan da ikke leve uden hjemmebag!

Anmeld

29. marts 2012

Trine89

Dinna88 skriver:

Ja, nemlig

Nemlig.. ellers bliver livet sku så kedeligt  

Anmeld

29. marts 2012

Trine89

Dinna88 skriver:

Ja, nemlig

Anmeld

29. marts 2012

Dinna88

Trine89 skriver:

Ja, det må du nok sige

Men ellers, tak for input! Det er så lækkert, at I tager jer til at hjælpe herinde

Anmeld

29. marts 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Uh, hvor ville sådan en være elsket  han har sådan en miniovn.. Men den er bogstaveligt talt MINI! Der kan virkelig ikke være en tærte i den, og det er jeg ret indebrændt over Jeg har også aftalt med min kæreste moder at jeg kommer een gang om ugen og bager boller ved hende Jeg kan da ikke leve uden hjemmebag!

hihihihih ej hvor cool... da jeg boede for mig selv i starten kunne jeg bare heller ikke undvære sådan en kombiovn den var guld især når der ingen ovn var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.