skal jeg eller skal jeg ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

MarleneOlsen skriver:

det skal du ikk søde ..

det havde været noget andet hvis han havde sagt du skulle betale tilbage. men når han lige har sagt du skal tag dem som en gave, så ville jeg ikk gøre det.

for det virker som om hans kone har ondt over det, og det skal ikk gå udover dig. som de andre skriver ville jeg ogs droppe kontakten til ham . alkohol gør alting værre !¨

Tror heller ikke jeg gøre det søde. Men skriver et brev til dem hvordan jeg følte i søndags.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Malou&Anders skriver:

Tror heller ikke jeg gøre det søde. Men skriver et brev til dem hvordan jeg følte i søndags.. 

Ja , gør det .. Så kan de måske forstå du blev såret .

Anmeld

7. juni 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

sagen er den min far "lånte" mig penge til kørekort for 2 år siden, han sagde så ikke særlig længe efter at de penge skulle jeg ikke tænke på og det sagde han os til min kæreste, så i søndags ringer han sprit stiv og forlanger de penge tilbage, og begynder at jeg skylder ham dem. skal lige siges han var skide fuld.. og han blev bare ved med jeg skulle betale de penge og han ved jeg næsten ingen har og skal sparer op til lejlighed så begyndte han egentlig og svine mig til og hans kones børn os skulle have for samme beløb. og sagde jeg aldrig ville blive til noget han var virkelig grov, jeg blev så sur at jeg råbte og skreg i den telefon at jeg altså ikke har nogen penge og han selv havde sagt jeg ikke skulle betale tilbage. til sidst blev det for meget for mig at jeg lagde på og begyndte og græde. resten af aften gik med hans stive kone skrev alt muligt pis til mig,

så nu spørg jeg jer, synes i jeg skal betale tilbage eller ej??

Har du snakket med ham om det, hvor han var i ædru tilstand ?

Anmeld

8. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss-L86 skriver:

Har du snakket med ham om det, hvor han var i ædru tilstand ?

niks aldrig.. han bringer det kun på banen når han er skide fuld

Anmeld

8. juni 2012

Miss-86

Michella-Malou skriver:

niks aldrig.. han bringer det kun på banen når han er skide fuld

Okay, så sys jeg bare du skal lade det ligge ..

Anmeld

8. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ærligt, så synes jeg, du skal betale ham tilbage - i rater af en størrelse, du kan klare, om det så skal tage fem år. Når han bringer det på bane, må det jo betyde, at han ikke er ligeglad og ikke glemmer det. Du vil altså kunne høre for det om ti år, hvis du ikke får det ud af verden. 

Hvis du beslutter at droppe kontakten, kan hans version hurtigt blive, at du droppede ham, fordi du ikke ville give ham "hans" penge. Det skal han ikke have på dig!! Han skal netop have sine penge - og opdage, at det slet ikke er dem, det handler om, men hans behandling af dig. De to ting skal skilles ad. Måske vil han så kunne se, at pengene er det mindste af jeres indbyrdes problemer. 

Anmeld

8. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Mor og meget mere skriver:

Ærligt, så synes jeg, du skal betale ham tilbage - i rater af en størrelse, du kan klare, om det så skal tage fem år. Når han bringer det på bane, må det jo betyde, at han ikke er ligeglad og ikke glemmer det. Du vil altså kunne høre for det om ti år, hvis du ikke får det ud af verden. 

Hvis du beslutter at droppe kontakten, kan hans version hurtigt blive, at du droppede ham, fordi du ikke ville give ham "hans" penge. Det skal han ikke have på dig!! Han skal netop have sine penge - og opdage, at det slet ikke er dem, det handler om, men hans behandling af dig. De to ting skal skilles ad. Måske vil han så kunne se, at pengene er det mindste af jeres indbyrdes problemer. 

han kan ikke se noget som helst..

og han kan kontakte mig når han ikke er skide fuld. tager det overhovede ikke seriøst når han ringer til mig i den tilstand plus han egentlig sviner mig til.. finder jeg mig ikke i..

Anmeld

8. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Michella-Malou skriver:

han kan ikke se noget som helst..

og han kan kontakte mig når han ikke er skide fuld. tager det overhovede ikke seriøst når han ringer til mig i den tilstand plus han egentlig sviner mig til.. finder jeg mig ikke i..

Han skal ikke behandle dig sådan, og han skal ikke svine dig til, nej - men du skriver jo, at du er i tvivl om det med pengene, og der mener jeg bare, at du skal få den sag ud af verden, så han ikke har det at køre på. Så har du holdt DIN sti mere end ren. 

Anmeld

8. juni 2012

SaNiNa

Jeg ville nok betale de skide penge og så ville jeg nok også droppe alt kontakt for ikke at få sammen overfuser igen.

Har du ikke en mor eller bror, søster du kan låne pengene af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.