skal jeg eller skal jeg ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

onlyme

Malou&Anders skriver:

ja det selvfølgelig rigtigt, men han ringer kun når han er sprit stiv og sådan er det os til min søster, hun har haft droppet kontakten med ham. men jeg har bare været sød og har holdt den i næsten 20 år med at blive hakket ned på, komme godt og grundigt ned i et hul.  

Vær ligeså fornuftig som din søster,. Ved det er hårdt men du kommer ikke langt med at kæmpe for ham, og han værdsætter dig tydeligvis ikke,. og skal man være fuld for at kunne kontakte sin datter er der noget galt,. Medmindre han jo er alkoholiker, og altid bare er fuld,. men i så fald ville jeg mene han havde taget et valg,.!
Og det er desv ikke dig, så jeg ville vælge ham fra også,.! Det vil kun kører dig mere og mere psygisk ned hvis du bliver ved med at kæmpe,. sådan lyder det i mine øre,.!
Ret mig hvis jeg tager fejl,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

onlyme skriver:

Vær ligeså fornuftig som din søster,. Ved det er hårdt men du kommer ikke langt med at kæmpe for ham, og han værdsætter dig tydeligvis ikke,. og skal man være fuld for at kunne kontakte sin datter er der noget galt,. Medmindre han jo er alkoholiker, og altid bare er fuld,. men i så fald ville jeg mene han havde taget et valg,.!
Og det er desv ikke dig, så jeg ville vælge ham fra også,.! Det vil kun kører dig mere og mere psygisk ned hvis du bliver ved med at kæmpe,. sådan lyder det i mine øre,.!
Ret mig hvis jeg tager fejl,.!

du har helt ret.. og har os bedt dem slette mit nummer for nu fik jeg nok..

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Malou&Anders skriver:

du har helt ret.. og har os bedt dem slette mit nummer for nu fik jeg nok..

Fornuftigt,.!
Men du kan altid skrive til mig hvis du får brug for det

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

onlyme skriver:

Fornuftigt,.!
Men du kan altid skrive til mig hvis du får brug for det

taaak

Anmeld

28. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malou&Anders skriver:

så du siger så os han mener jeg aldrig bliver til en skid.?
om han får de penge. vil han alligevel aldrig behandle mig ordenlig. han vil stadig hak ned på mig.. for det ikke første gang han hakker ned på han har gjort det hele mit liv .-

nej det er jo heller ikke det der menes med ordspogen, men at der er noget sandhed og det er måske at han godt vil have sine penge.

Det ser ud til at din far og dig har andre problemer end økonomi. Jeg ville prøve at tale med ham om dine følelser og hvis han ikke er til at tale med så skrive et brev.

Desuden synes jeg du virker afklaret i hvorvidt du vil give ham pengene tilbage.

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

nej det er jo heller ikke det der menes med ordspogen, men at der er noget sandhed og det er måske at han godt vil have sine penge.

Det ser ud til at din far og dig har andre problemer end økonomi. Jeg ville prøve at tale med ham om dine følelser og hvis han ikke er til at tale med så skrive et brev.

Desuden synes jeg du virker afklaret i hvorvidt du vil give ham pengene tilbage.

vi har mange problemer og det er især hans alkohold misbrug..

synes ikke han fortjerner de penge tilbage på den måde han ringede på mens han var fuld og bare begyndte og svine mig til. og lød næsten som om jeg skulle betale alle sammen med det samme..

jeg overvejer os og skrive et brev til ham, for snakke med ham går kun galt.

ved ikke om jeg har truffet beslutning men tænker på det havde været noget helt andet hvis han havde ringede ædru og stille og roligt spurgte om jeg ikke ville betale tilbage fordi han havde brug for de penge og vi så kunne finde en løsning

Anmeld

28. marts 2012

B&J

Malou&Anders skriver:

han er aldrig ædru desværre

så syntes jeg du skal lade ham være

Anmeld

28. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malou&Anders skriver:

vi har mange problemer og det er især hans alkohold misbrug..

synes ikke han fortjerner de penge tilbage på den måde han ringede på mens han var fuld og bare begyndte og svine mig til. og lød næsten som om jeg skulle betale alle sammen med det samme..

jeg overvejer os og skrive et brev til ham, for snakke med ham går kun galt.

ved ikke om jeg har truffet beslutning men tænker på det havde været noget helt andet hvis han havde ringede ædru og stille og roligt spurgte om jeg ikke ville betale tilbage fordi han havde brug for de penge og vi så kunne finde en løsning

Havde ikke læst andre indlæg så fangede ikke lige at han har et alkoholmisbrug. Så ville jeg bestemt ikke give ham nogle penge. Om han siger det i ædru tilstand eller ej. For man ved jo hvad pengene kommer til at gå til.

Personligt ville jeg tage afstand fra ham og han ville få at vide hvorfor jeg har valgt dette.

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Havde ikke læst andre indlæg så fangede ikke lige at han har et alkoholmisbrug. Så ville jeg bestemt ikke give ham nogle penge. Om han siger det i ædru tilstand eller ej. For man ved jo hvad pengene kommer til at gå til.

Personligt ville jeg tage afstand fra ham og han ville få at vide hvorfor jeg har valgt dette.

det er derfor jeg er usikker på om det bare er mig der er forkert på den og egnetlig ikke vil betale dem tilbage på den måde han forlangte det på.

og det er helt 100 kun fordi han har ondt i sine tænder og skal have lavet dem fordi de er ved og falde ud.. det fik de os til at lyde som om det var min skyld/problem at han ikke har kunne passe på sine tænder

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

så syntes jeg du skal lade ham være

tror jeg os jeg gøre, har heller ikke hørt mere fra dem siden søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.