skal jeg eller skal jeg ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.041 visninger
48 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

sagen er den min far "lånte" mig penge til kørekort for 2 år siden, han sagde så ikke særlig længe efter at de penge skulle jeg ikke tænke på og det sagde han os til min kæreste, så i søndags ringer han sprit stiv og forlanger de penge tilbage, og begynder at jeg skylder ham dem. skal lige siges han var skide fuld.. og han blev bare ved med jeg skulle betale de penge og han ved jeg næsten ingen har og skal sparer op til lejlighed så begyndte han egentlig og svine mig til og hans kones børn os skulle have for samme beløb. og sagde jeg aldrig ville blive til noget han var virkelig grov, jeg blev så sur at jeg råbte og skreg i den telefon at jeg altså ikke har nogen penge og han selv havde sagt jeg ikke skulle betale tilbage. til sidst blev det for meget for mig at jeg lagde på og begyndte og græde. resten af aften gik med hans stive kone skrev alt muligt pis til mig,

så nu spørg jeg jer, synes i jeg skal betale tilbage eller ej??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

B&J

få en snak med ham når han er ædru

muligvis han han ikke huske en skid...

men ja det er rigtigt træls men få det på det rene om du gør eller ikke gør

Anmeld

28. marts 2012

kiwilouise

Malou&Anders skriver:

sagen er den min far "lånte" mig penge til kørekort for 2 år siden, han sagde så ikke særlig længe efter at de penge skulle jeg ikke tænke på og det sagde han os til min kæreste, så i søndags ringer han sprit stiv og forlanger de penge tilbage, og begynder at jeg skylder ham dem. skal lige siges han var skide fuld.. og han blev bare ved med jeg skulle betale de penge og han ved jeg næsten ingen har og skal sparer op til lejlighed så begyndte han egentlig og svine mig til og hans kones børn os skulle have for samme beløb. og sagde jeg aldrig ville blive til noget han var virkelig grov, jeg blev så sur at jeg råbte og skreg i den telefon at jeg altså ikke har nogen penge og han selv havde sagt jeg ikke skulle betale tilbage. til sidst blev det for meget for mig at jeg lagde på og begyndte og græde. resten af aften gik med hans stive kone skrev alt muligt pis til mig,

med den opførsel synes jeg at du bare skal lade ham være. det var noget andet hvis han var kommet oprigtigt og sagt at han manglede dem om der var mulighed for at du kunne betale noget af det tilbage.

synes det er direkte ondskabsfuldt at ringe i sin brandert på den måde.

Anmeld

28. marts 2012

serinasmor

du er i din fulde ret til ikke at betale dem tilbage - han har jo eftergivet det ...

men når det så er sagt er det jo i familieøjemed ... jeg ville nok betale dem tilbage ... så kan det nemlig ikke ske igen .. og du skylder ikke familien noget

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

kiwilouise skriver:

med den opførsel synes jeg at du bare skal lade ham være. det var noget andet hvis han var kommet oprigtigt og sagt at han manglede dem om der var mulighed for at du kunne betale noget af det tilbage.

det synes jeg godt nok os .. overvejer og skrive et brev til ham/dem, at den der opførelse finder jeg mig ikke i.

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

kiwilouise skriver:

det synes jeg godt nok os .. overvejer og skrive et brev til ham/dem, at den der opførelse finder jeg mig ikke i.

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Malou&Anders skriver:

Nu har jeg ikke lige læst besvarelserne men i mine øre lyder det som om hans ''stive kone'' har haft meget med episoden at gøre,. jeg tror de har diskuteret det og han til sidst har givet sig tror hun har ondt i røven over du har fået for de kr,. Og derved forlanger hendes børn også får for det,. Jeg tror inderst inde ikke din far ønsker de penge tilbage men har ment det som en gave,.!
Han har sikkert følt sig nødsaget til at lave den handling han gjorde,. Alt tyder på det, da du også nævner ''hans stive kone'' begynder at skrive til dig efterfølgende,.!
Jeg ville abselut fortælle den [KÆLLING] at hun abselut ikke skulle blande sig, at det er en sag mellem dig og din far,.! Også ville jeg spørge ham om han mener det på tomandshånd,. eller om det er hende der har ondt i røven over han har givet sin datter en gave. Hvis han så siger det er hende, så havde jeg ikke betalt tilbage,. Men det tror jeg også i forvejen jeg ikke ville når det er blevet givet som gave,.!
Må jeg spørge hvor længe det er siden han Gav dig pengene til det ?
Håber du kan bruge mit svar til noget,.
Også lige en er ikke sjovt at stå i sådan situration.

Anmeld

28. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malou&Anders skriver:

Jeg ville betale pengene tilbage. Selvom han sagde noget andet tidligere, så ville jeg have det bedst med at få det ud af verden.

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

serinasmor skriver:

du er i din fulde ret til ikke at betale dem tilbage - han har jo eftergivet det ...

men når det så er sagt er det jo i familieøjemed ... jeg ville nok betale dem tilbage ... så kan det nemlig ikke ske igen .. og du skylder ikke familien noget

det væreste af det hele er han har lovet mig et kørekort hvis jeg ikke røg og har aldrig røget..
havde været noget helt andet hvis han var ædru og han havde ringede og han ikke begyndte og hak ned på mig næsten med det samme jeg tog den telefon og hans kone heller ikke begyndte og hak mig ned. og vi kunne snakke stille og roligt om det med de penge

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

få en snak med ham når han er ædru

muligvis han han ikke huske en skid...

men ja det er rigtigt træls men få det på det rene om du gør eller ikke gør

han er aldrig ædru desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.