skal jeg eller skal jeg ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

onlyme skriver:

Nu har jeg ikke lige læst besvarelserne men i mine øre lyder det som om hans ''stive kone'' har haft meget med episoden at gøre,. jeg tror de har diskuteret det og han til sidst har givet sig tror hun har ondt i røven over du har fået for de kr,. Og derved forlanger hendes børn også får for det,. Jeg tror inderst inde ikke din far ønsker de penge tilbage men har ment det som en gave,.!
Han har sikkert følt sig nødsaget til at lave den handling han gjorde,. Alt tyder på det, da du også nævner ''hans stive kone'' begynder at skrive til dig efterfølgende,.!
Jeg ville abselut fortælle den [KÆLLING] at hun abselut ikke skulle blande sig, at det er en sag mellem dig og din far,.! Også ville jeg spørge ham om han mener det på tomandshånd,. eller om det er hende der har ondt i røven over han har givet sin datter en gave. Hvis han så siger det er hende, så havde jeg ikke betalt tilbage,. Men det tror jeg også i forvejen jeg ikke ville når det er blevet givet som gave,.!
Må jeg spørge hvor længe det er siden han Gav dig pengene til det ?
Håber du kan bruge mit svar til noget,.
Også lige en er ikke sjovt at stå i sådan situration.

taak ja det er rigitg hårdt græd hele søndagen fordi jeg blev så såret.
det er to år siden han gav mig de penge, og han har egentlig os lovede mig kørekort hvis jeg ikke røg . som jeg aldrig har gjort..
er bare svært at få ham på tomandshånd han bor på falster og mig i ballerup.. og hans kone er der altid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Jeg ville betale pengene tilbage. Selvom han sagde noget andet tidligere, så ville jeg have det bedst med at få det ud af verden.

med den behaling han gjorde det på har jeg ikke lyst. men hvis han ikke havde været fuld og ikke svinet mig til og gjort mig ked. så havde det været noget helt andet

Anmeld

28. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malou&Anders skriver:

med den behaling han gjorde det på har jeg ikke lyst. men hvis han ikke havde været fuld og ikke svinet mig til og gjort mig ked. så havde det været noget helt andet

Det er netop denne behandling der ville gøre at jeg ville betale og få det du af verden.

Husk: man skal høre sandheden fra børn og fulde mennesker.

Jeg synes da det er en skidt opførsel, men jeg ville sørge for at sådan en opførsel ikke kunne dukke op igen.

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Det er netop denne behandling der ville gøre at jeg ville betale og få det du af verden.

Husk: man skal høre sandheden fra børn og fulde mennesker.

Jeg synes da det er en skidt opførsel, men jeg ville sørge for at sådan en opførsel ikke kunne dukke op igen.

så du siger så os han mener jeg aldrig bliver til en skid.?
om han får de penge. vil han alligevel aldrig behandle mig ordenlig. han vil stadig hak ned på mig.. for det ikke første gang han hakker ned på han har gjort det hele mit liv .-

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Malou&Anders skriver:

taak ja det er rigitg hårdt græd hele søndagen fordi jeg blev så såret.
det er to år siden han gav mig de penge, og han har egentlig os lovede mig kørekort hvis jeg ikke røg . som jeg aldrig har gjort..
er bare svært at få ham på tomandshånd han bor på falster og mig i ballerup.. og hans kone er der altid..

Øvøv træls situration,.
Hvis jeg var dig ville jeg ikke betale tilbage,.
Men hvis du bestemmer dig for det, så lad for guds skyld være med at rive de penge ud af din opsparing, men beslut hvor meget du kan undvære pr mdr til ham,. for hvor er det synd hvis skal bruge de penge i har opsparet,.!

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Øvøv træls situration,.
Hvis jeg var dig ville jeg ikke betale tilbage,.
Men hvis du bestemmer dig for det, så lad for guds skyld være med at rive de penge ud af din opsparing, men beslut hvor meget du kan undvære pr mdr til ham,. for hvor er det synd hvis skal bruge de penge i har opsparet,.!

jeg er på su har egentlig ingen penge kan dårligt sparer op til lejlighed og det ved han ,, og han forlangte endda alle pengene på engang . og han var pisse ligeglad og sagde at så måtte min kæreste bare betale alt. også måtte vi vente med lejlighed

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Malou&Anders skriver:

jeg er på su har egentlig ingen penge kan dårligt sparer op til lejlighed og det ved han ,, og han forlangte endda alle pengene på engang . og han var pisse ligeglad og sagde at så måtte min kæreste bare betale alt. også måtte vi vente med lejlighed

Jeg tror ikke der er nogle der har råd til at betale så mange penge på en gang,. med mindre man er ekstrem velhavende,.!
Jeg ville godt nok ikke tænke mere på det,. ville lade ham komme til mig hvis jeg var dig,. Hvis han har brug for de penge kunne han gøre det på en langt beder måde,. og han er vel klog nok til selv at kunne se hvorfor du ikke bare lige kan betale, hvis ikke går det nok op for ham engang,.

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

onlyme skriver:

Jeg tror ikke der er nogle der har råd til at betale så mange penge på en gang,. med mindre man er ekstrem velhavende,.!
Jeg ville godt nok ikke tænke mere på det,. ville lade ham komme til mig hvis jeg var dig,. Hvis han har brug for de penge kunne han gøre det på en langt beder måde,. og han er vel klog nok til selv at kunne se hvorfor du ikke bare lige kan betale, hvis ikke går det nok op for ham engang,.

det tænker jeg os, men han kan åbenbart ikke se det. men har ikke hørt fra dem siden søndag, bedte dem om at slette mit nummer for det fandt jeg mig ikke i. men overvejer os og skrive et brev om hvordan jeg følte det i søndags.

men hvis han endelig kontakter mig er han skide fuld. :s

Anmeld

28. marts 2012

onlyme

Malou&Anders skriver:

det tænker jeg os, men han kan åbenbart ikke se det. men har ikke hørt fra dem siden søndag, bedte dem om at slette mit nummer for det fandt jeg mig ikke i. men overvejer os og skrive et brev om hvordan jeg følte det i søndags.

men hvis han endelig kontakter mig er han skide fuld. :s

Kender det godt, min far er også på flasken hver dag,.!
Ville ikke engang sende et brev i så fald kun som for at få det ''sidste ord'' og håbe på det vækker noget i ham,. men tror desv bare ikke det vil hjælpe noget hvis han er alkoholiker,.!
ville være ligeglad så måtte han komme til mig,. vær stærk,.!

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

onlyme skriver:

Kender det godt, min far er også på flasken hver dag,.!
Ville ikke engang sende et brev i så fald kun som for at få det ''sidste ord'' og håbe på det vækker noget i ham,. men tror desv bare ikke det vil hjælpe noget hvis han er alkoholiker,.!
ville være ligeglad så måtte han komme til mig,. vær stærk,.!

ja det selvfølgelig rigtigt, men han ringer kun når han er sprit stiv og sådan er det os til min søster, hun har haft droppet kontakten med ham. men jeg har bare været sød og har holdt den i næsten 20 år med at blive hakket ned på, komme godt og grundigt ned i et hul.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.