mor:) skriver:
Det er, med flere længder, den største gang sludder og vrøvl jeg nogensinde har hørt. Kroppen har brug for proteiner, kulhydrater osv. for, at kunne skabe energi til f.eks. bevægelse eller genopbygning af døde celler.
Hungersnød i Afrika, KZ-lejre m.m, har du hørt om disse fænomener? Skal de så bare leve af kærlighed og bevidsthed?
Bare fordi det står i en bog, er det ikke sandt- vær dog lidt kritisk, det ville klæde dig.
Du har absolut ingen grund til at blive personlig!
Og som jeg også skriver: Det skal være med et åbent sind, med bevidsthed. Hvis du har det mindste mørke i dit hjerte, vil det være svært at gennemføre, og du vil ikke få den optimale næring.
Hvis du satte dig ind i emnet, ville du finde ud af, at der er folk, der har fået taget prøver, som viste at de var ved godt helbred, mens de dyrkede denne form for ernæring, og mange mennesker dyrker det rundt omkring i verden - Derfor er det hverken sludder eller vrøvl, men faktisk meget aktuelt!
Og jeg vil lige nævne, at det at være kritisk ikke er lig med blankt at afvise det, der står i vejen for ens eget synspunkt uden at undersøge det først!
Jeg promoverer ingenting, jeg nævner det, fordi jeg synes, det er spændende, at det kan lade sig gøre. Jeg tror godt selv, folk kan finde ud af at tage ansvar for selv at vurdere, hvorvidt de har lyst til at kaste sig ud i noget eller ej. Hav dog lidt tiltro til menneskeheden - det ville klæde dig!