Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg tror ikke du kan starte amningen op igen, men jeg syntes det lyder som 8-ugers tigerspringet - da var min datter på akkurat samme måde 

Hvor lang tid varet din datters tiger spring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Koen.

Anonym skriver:

FoFor

Nej det har vi ikke prøvet hvad skulle det hjælp har hørt syrnet var bedst for de små maver...?

For at se om det mættede mere.. vi brugte NAN1 og sp sagde at man så kunne give 2 flasker syrnet om dag mod forstoppelse..

Anmeld

28. marts 2012

Zeus

Men kan 5 og 8 ugers tiger spring komme oveni hinanden for det startet da hun var 5 uger og 4 dage

Sagtens.. Mener de første 3-4 spring kommer lige oveni hinanden?

Anmeld

28. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Kan man starte amning op igen efter amme stop? Jeg startet med at amme min guldklump men af forskellige grunde valgte jeg at stoppe efter en uge, jeg fik piller til at stoppe det... Der er nu gået 6 uger uden amning og guldklumpen har været glad for sin flaske lige indtil for lidt over en uge siden nu afviser hun den, skriger mm. Har prøvet at tilbyde af kop men hun spytter det bare ud...

Hun vejer ca. 5.7 kg og spiser kun 700 ml i døgnet...

Hun skiftevis skriger og sutter, vender og drejer hovedet, sparker med bene og basker med armene, når hun kommer op og bøvse falder hun i søvn?.. 

Hun er konstant sulten men vil ikke spise, vi giver både blå allomin og syrnet allomin... Hun har meget lufti maven men ikke hård aff. Hun får også mylicon dråber før hvert måltid!

Hun er ca. 7 uger

Håber i kan hjælpe er ved at tabe forstanden... Min ellers sp madglade baby vil ikke spise...

Min veninde kunne lægge sin søn til igen flere mdr efter ammestop og fik gang i det igen ved stædigt at blive ved, selv om det tog noget tid. Hun nåede dog aldrig op på at kunne fuldamme, men kunne supplere op fint  Jeg tror måske at en brystpumpe ville kunne hjælpe dig til at få gang i det igen, selv om det nok også kunne gøres med alm. amning alene  Du skal så nok lægge ham til når han ikke er alt for sulten, men stadig lidt sulten.

Du skal bare lige checke med lægen at det er ok at du lægger hende til selv om du har spist de der piller.

Men jeg tror at det kan lykkes, for selv kvinder der aldrig har født kan få gang i mælk ved at bruge en brystpumpe flittigt og være i nærheden af et lille barn de passer har jeg læst. Så du burde da i lige så høj grad kunne.

Ang. hans "opførsel" lige pt så tror jeg det er noget som alle børn går igennem. Min datter har også haft sådanne perioder og det er til at blive vild over. Det hjælper dog at vide at det går over igen. Jeg tror dog ikke at det her vil gøre nogen forskel om du ammer eller giver flaske.

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Min veninde kunne lægge sin søn til igen flere mdr efter ammestop og fik gang i det igen ved stædigt at blive ved, selv om det tog noget tid. Hun nåede dog aldrig op på at kunne fuldamme, men kunne supplere op fint  Jeg tror måske at en brystpumpe ville kunne hjælpe dig til at få gang i det igen, selv om det nok også kunne gøres med alm. amning alene  Du skal så nok lægge ham til når han ikke er alt for sulten, men stadig lidt sulten.

Du skal bare lige checke med lægen at det er ok at du lægger hende til selv om du har spist de der piller.

Men jeg tror at det kan lykkes, for selv kvinder der aldrig har født kan få gang i mælk ved at bruge en brystpumpe flittigt og være i nærheden af et lille barn de passer har jeg læst. Så du burde da i lige så høj grad kunne.

Ang. hans "opførsel" lige pt så tror jeg det er noget som alle børn går igennem. Min datter har også haft sådanne perioder og det er til at blive vild over. Det hjælper dog at vide at det går over igen. Jeg tror dog ikke at det her vil gøre nogen forskel om du ammer eller giver flaske.

Hvor lang tid har din datters perioeder taget?

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

For at se om det mættede mere.. vi brugte NAN1 og sp sagde at man så kunne give 2 flasker syrnet om dag mod forstoppelse..

Hun ha aldrig døjet med forstoppelse vi er udlukket begyndt på det fordi hun ikke gad at spise også fr at se om det gjorde en forskel da vores SP sagde det var den med størst smags forskel

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Sagtens.. Mener de første 3-4 spring kommer lige oveni hinanden?

Jah men havde bare læst der vil gå et par uger imellem?

Anmeld

28. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvor lang tid varet din datters tiger spring?

8-ugers springet var det værste - det varede ca 4-7 dage 

Anmeld

28. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jah men havde bare læst der vil gå et par uger imellem?

Ikke med de første.. Eller jo, de ligger jo 5,8,12 (mener jeg, kan ikke lige finde min bog), men det føles som om, at de overlapper hinanden, hvis barnet er "slemt ramt".. De når kun lige at komme over den sidste, før den næste banker på.. Springene kan også sagtens starte INDEN den uge, nogen gange 2-3 uger før. Med Cajsas kom 19-ugers springet allerede da hun var 16 uger Dét var et frygteligt spring!

Ikke for at sidde og stresse dig selvfølgelig

Men nogen babyer mærker overhovedet ikke til springene, mens andre bliver ramt ret hårdt.. På et tidspunkt lærer man tegnene at kende, og så bliver det meget nemmere det hele

Anmeld

28. marts 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

8-ugers springet var det værste - det varede ca 4-7 dage 

Her var det 19-ugers......... Jeg kunne have druknet mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.