Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.497 visninger
46 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Anonym trådstarter

Kan man starte amning op igen efter amme stop? Jeg startet med at amme min guldklump men af forskellige grunde valgte jeg at stoppe efter en uge, jeg fik piller til at stoppe det... Der er nu gået 6 uger uden amning og guldklumpen har været glad for sin flaske lige indtil for lidt over en uge siden nu afviser hun den, skriger mm. Har prøvet at tilbyde af kop men hun spytter det bare ud...

Hun vejer ca. 5.7 kg og spiser kun 700 ml i døgnet...

Hun skiftevis skriger og sutter, vender og drejer hovedet, sparker med bene og basker med armene, når hun kommer op og bøvse falder hun i søvn?.. 

Hun er konstant sulten men vil ikke spise, vi giver både blå allomin og syrnet allomin... Hun har meget lufti maven men ikke hård aff. Hun får også mylicon dråber før hvert måltid!

Hun er ca. 7 uger

Håber i kan hjælpe er ved at tabe forstanden... Min ellers sp madglade baby vil ikke spise...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen der bare kan give en eller anden form for råd?

Anmeld

28. marts 2012

Koen.

Synes at have læst noget med at man ikke må lægge dem til en vis tid efter man har taget de piller men har i prøvet NAN1 i stedet for allomin?

Anmeld

28. marts 2012

modesty

6 uger uden amning? Nej, det kan jeg ikke forestille mig at man kan. Men hvorfor spørger du ikke din læge/SP?

Anmeld

28. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men det tror jeg.

Jeg fik også piller til at stoppe min amning, og min datter er 9 uger i morgen. Og sommetider kan jeg stadig godt få lidt mælk ud af brysterne.

Anmeld

28. marts 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Kan man starte amning op igen efter amme stop? Jeg startet med at amme min guldklump men af forskellige grunde valgte jeg at stoppe efter en uge, jeg fik piller til at stoppe det... Der er nu gået 6 uger uden amning og guldklumpen har været glad for sin flaske lige indtil for lidt over en uge siden nu afviser hun den, skriger mm. Har prøvet at tilbyde af kop men hun spytter det bare ud...

Hun vejer ca. 5.7 kg og spiser kun 700 ml i døgnet...

Hun skiftevis skriger og sutter, vender og drejer hovedet, sparker med bene og basker med armene, når hun kommer op og bøvse falder hun i søvn?.. 

Hun er konstant sulten men vil ikke spise, vi giver både blå allomin og syrnet allomin... Hun har meget lufti maven men ikke hård aff. Hun får også mylicon dråber før hvert måltid!

Hun er ca. 7 uger

Håber i kan hjælpe er ved at tabe forstanden... Min ellers sp madglade baby vil ikke spise...

Jeg tror ikke du kan starte amningen op igen, men jeg syntes det lyder som 8-ugers tigerspringet - da var min datter på akkurat samme måde 

Anmeld

28. marts 2012

modesty

Babymor2010 skriver:

Jeg tror ikke du kan starte amningen op igen, men jeg syntes det lyder som 8-ugers tigerspringet - da var min datter på akkurat samme måde 

Ja jeg tænkte faktisk samme tanke, men fik det ikke skrevet. Min dreng er også helt umulig til at amme når der er tigerspring.

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja jeg tænkte faktisk samme tanke, men fik det ikke skrevet. Min dreng er også helt umulig til at amme når der er tigerspring.

Men kan 5 og 8 ugers tiger spring komme oveni hinanden for det startet da hun var 5 uger og 4 dage

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Synes at have læst noget med at man ikke må lægge dem til en vis tid efter man har taget de piller men har i prøvet NAN1 i stedet for allomin?

Nej det har vi ikke prøvet hvad skulle det hjælp har hørt syrnet var bedst for de små maver...?

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvor lang tid tog din søns tiger spring?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.