Hvornår kravlede jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

annec

Pernille08 skriver:

Her var han 5 1/2 måned .
Han stod med røven i vejret og blev skide sur over han ikk kunne kravle
Så lagde han knæene ned på gulvet og ja så kravlede han så småt .
Vi har altid været meget på gulvet .

Ja okay ;-) syntes barunikke Sebastian gider at vre der i særlig lang tid af gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

annec

tanja. skriver:

Ja vi var næsten altid på gulvet, hun sad nemlig først uden støtte da hun blev 6 mdr, så vi var rigtig meget nede på maven og lege

Ja okay ;-) syntes barunikke Sebastian gider at vre der i særlig lang tid af gangen

Anmeld

28. marts 2012

mortilnoahogmelina

annec skriver:

DDeDetf

Det gjorder noah heller ikk.
Jeg købte sådan et skum puslespil samlede det op gulvet og lagde alt hans legetøj der. Og vupti så kunne han lege selv u 30 min bogen gange mere . En befrielse at kunne lave noget imens

Anmeld

28. marts 2012

Happiness

Lukas er 8 mdr og kravler ikke endnu. Han er dog tit på alle 4, eller oppe på tæerne

Men han kan så krybe sig rundt meget stærkt... Men han bliver vel træt af at hive sig frem på et tidspunkt

Anmeld

28. marts 2012

annec

Pernille08 skriver:

Det gjorder noah heller ikk.
Jeg købte sådan et skum puslespil samlede det op gulvet og lagde alt hans legetøj der. Og vupti så kunne han lege selv u 30 min bogen gange mere . En befrielse at kunne lave noget imens

Hvad er det for et puslespil?

Anmeld

28. marts 2012

annec

Happiness skriver:

Lukas er 8 mdr og kravler ikke endnu. Han er dog tit på alle 4, eller oppe på tæerne

Men han kan så krybe sig rundt meget stærkt... Men han bliver vel træt af at hive sig frem på et tidspunkt

Hehe ja

Anmeld

28. marts 2012

Røverdatter

Min søn bliver 6 måneder om en uges tid. Han kravler heller ikke endnu, men tror han er på vej.. Han møver sig heller ikke endnu, men han kan sagtens komme rundt på legetæppet. Han triller meget fra ryg til mave, og har i noget tid skubbet sin bagdel i vejret, mens hovedet er begravet i gulvet. Ved ikke om det har noget at sige  

Tror bare det bedste i kan gøre er at være så meget på gulvet som muligt

Anmeld

28. marts 2012

Kvist

Albert var 7 mdr. da han begyndte at kravle..

Anmeld

28. marts 2012

annec

Kvist skriver:

Albert var 7 mdr. da han begyndte at kravle..

Var i også meget på gulvet? 

Anmeld

28. marts 2012

mortilnoahogmelina

annec skriver:

Hvad er det for et puslespil?

Det hedder bare et skum puslespil eller gulv puslespil . Det er sådan nogen bløde kæmpe brikker man sætter sammen .

Kan fåes i babysam Toys r us til 140-150 kr br har dem os . I br og Toys er det play2learn der laver dem
Kan desværre ikk linke til dem for er på fra mobil . Men søg på brs hjemme side så kommer det op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.