Okay, nu er der simpelthen en der må forklare mig noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

isabellasmor

Århuspigen skriver:

Fordi vi er simpelthen nogle der gerne vil have børn i en ung alder. og det at være ung mor tiltaler os frem for at være ældre og først der sætte børn til verden. Du siger at man ikke skal få børn hvis man ikke selv kan forsøge dem. Jeg siger at man ikke skal få børn hvis du ikke både kan have uddannelse og barn. For helt ærligt, hvor stor sandsynlighed er der for at en 18 år har et fast arbejde? så du dømmer simpelthen folk udfra alder og budget, at folk uden arbejde ikke kan få børn fordi de simpelthen ikke har råd til det.

Guess what: DERFOR får man netop hjælp! og kvinder der får børn går jo ikke direkte efter at leve af kommunens penge, de får jo en uddannelse på et tidspunkt.

Så hvad er dit pis i kog under? undskyld jeg brokker mig, men bare fordi du synes det er træls at være igang med uddannelse og have barn, betyder det ikke vi alle har det sådan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

isabellasmor

Vi planlagde vores datter . Jeg var 17 og min kæreste var 23 .Idag er vi 18 og 24 - vi forsøger skam selv ,hvilket vil sige, jeg er er på barsel, og min kæreste går på uddannelse. Og det samme skal jeg tilbage på når min barsel er slut. Selvfølgelig er det hårdt... Hmm, men jeg synes nu det er til at overkomme vores prinsesse var 100% ønsket og planlagt vi har begge en lang historie bag os, som gør os til dem vi er idag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.