Sp har været her. :D Drengene er 6 mdr. :0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

twinny

KittyGirl skriver:

Hold da op nogle dejlige børn!

Er de ikke tunge at bære rundt på ? ;-)

Da Lasse var 8 måneder vejede han ikke engang 8 kg.. Og jeg synes han var tung ;-)

Men lad dem endelig spise.. ;-)
Det skal de nok få løbet af sig igen ;-)

Haha... Jo efter jeg er blevet mor har jeg fået kæmpe overarme.

Mange tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

twinny

Trine89 skriver:

Ih det tror jeg nu ikke du skal være nervøs for. 

De er bare sprunget fra at ligge på en vægt kurve for fortidlig fødte/lav fødselsvægt til at ligge på en "alm" kurve og det er da kun godt at de har kunne tage på  

Hvordan er de når de ligger og leger?
Jeg tror ikke du skal være bekymret

Jeg var til SP i går, og der blev Caia vejet til 9980 gram og hun ligger UDEN for kurvene på deres skala, men SP sagde at der var ikke nogen grund til at give hende mindre mad fordi hun er så mobil (hun ruller rundt i hele stuen uden problemer) og når hun så vil begynde at kravle og gå vil hun sikkert ikke taget så meget på.  

Altså de trille fra mave til ryg. Og prøver på den anden vej, de ved bare ikk lige med de skal svinge benet med  og de er også begyndt at bevæge sig på maven dog kun i en cirkel. hun sagde de var fin i deres udvikling.

Anmeld

27. marts 2012

Trine89

twinny skriver:

Altså de trille fra mave til ryg. Og prøver på den anden vej, de ved bare ikk lige med de skal svinge benet med  og de er også begyndt at bevæge sig på maven dog kun i en cirkel. hun sagde de var fin i deres udvikling.

Så syntes jeg slet ikke du skal være bekymret for deres vægt.. 

Giv du dem bare det mad de gerne vil have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.